دستگاه جوش آرگون - فروش دستگاه جوش و برش

دستگاه جوش آرگون - فروش دستگاه جوش و برش

نام :آرموند قرابیگی
تلفن تماس : 09120671183-77600200
استان : تهران
آدرس : دروازه شمیران-خ مازندران-ابتدای خ عبدالله کرمی نوری-پلاک 2
بازدید : 203029

خرید و فروش دستگاه جوش آرگون - دستگاه جوش و برش

صنایع جوش و برش سوان

بنیان گزاران این گروه با نیم قرن تجربه با هدف تامین ماشین آلات جوش و برش با کیفیت بالا جهت واحدهای تولیدی،صنعتی،ساختمانی و صنایع غذایی و داریی تاسیس و توانسته با اخذ نمایندگی از تولید کنندگان تراز اول جهان،گام موثری در رفع نیاز فعالان این عرضه بردارد.
معرفی و مشاوره،آموزش تمام مراحل جوش آرگون و co2 و برش پلاسما، با پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش با رعایت حقوق مصرف کننده از اهداف اصلی این گروه میباشد.
صنایع جوش و برش سوان دارای نمایندگی های فعال در کشور میباشد و با گارانتی نمودن محصولات خود به مدت حداقل یکسال خدمات خود را در کوتاهترین زمان ممکن به مصرف کنندگان ارائه داده و رضایت آنان را فراهم نموده است.
مجموعه ایی از بهترین دستگاهای جوش آرگون و co2،زیر پودری،برش پلاسما و تجهیزات جانبی کل مجموعه با ارائه بهترین خدمات با کادر مجرب توانسته جوابگوی هر نوع سلیقه ایی باشد.
از بهترین دستگاهای موجود در صنعت جوش دنیا که در صنایع جوش و برش سوان موجود میباشد میتوانیم از برندهای فوق نام ببریم.
Miller - lincoln - l.TEC - Union carbide - Messer GRISHEIM - Fronius - kemppi -Pro tec -ASEA - AUTO WEL- ESAB - LORCH- HOBART- MERCLE- SAF-و...

صنایع جوش و برش سوان دارای کارگاه جوشکاری خدمات با 30 سال سابقه درخشان بوده و توانایی واقعی آموزش جوشکاری آرگون جهت خدمات سیلندر و سرسیلندر را دارد، و توانسته در همین راستا جوشکاران زیادی را در سراسر ایران همراهی کند.

صنایع جوش و برش سوان مجهز به کارگاه باز سازی ماشین آلات.دفاتر فروش و همچنین کارگاه خدمات پس از فروش در مرکز تهران میباشد.

دستگاه جوش آرگون محصول چند ملیتی یونیون کارباید،ساخت آمریکا و آلمان.خروجی20 تا 600 آمپر در جریان مستقیم و متناوب با 450 آمپر سیکل کاری 100% در دمای محیط 43 درجه سانتیگراد از تواناییهای این دستگاه بشمار میرود.
دستگاه جوش آرگون یونیون کارباید یکی از برندهای معروف و با سابقه بیش از نیم قرن در صنعت جوش جهان می باشد.جوش آرگون با این دستگاه بسیار اطمینان بخش بوده،و ساختار کاملا" مکانیکی با بهترین قطعات موجود در جهان موجب آنشده که این دستگاه خراب نشدنی و خوشنام باشد.
دستگاه جوش آرگون یونیون کارباید به نام l.TEC در صنعت جوش آمریکا شناخته شده و توانسته از نیم قرن پیش بالاترین استانداردهای جوش آرگون جهان را بدست آورد.قابلیت جوش آرگون با کیفیت مخازن آلومینیوم و استنلس در ضخامتهای بالا، در مناطق گرم سیر باعث شده که این دستگاه از دیر باز در صنعت نفت و پالایشگاهای ایران جایگاه ویژه ایی داشته باشد.

دستگاه جوش آرگون یونیون کارباید با تورچ 8 متر مجهز به شعله پوش مسی.مانومتر اورجینال عرضه میگردد.

تلفن جوابدهی. 77600200 یا 77524294

برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت www.sevanwelding.com بازدید نمایید.




قیمت :
به روز شده در : پنحشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵
آگهی های ویژه : دستگاه جوش، موتورجوش