کاراوان

کاراوان

نام :کانکس اسکان سامانه سبز
تلفن تماس : 88531450-88535531 - 88531451-09121714146
استان : تهران
آدرس :
بازدید : 40165

کاراوان یا کانکس چرخدار کانکس اسکان سامانه امکان جابجایی کانکس به وسیله یک کشنده میباشد .

1.قابلیت استقرار در اماکن صعب العبور:

اگر درگیر شـرایط جغرافیایی دشوار یا پروژه های علمی اکتشافی و عمرانی در محدوده مکانی وسیع مانند نقشه برداری ، راه سازی هستید، کاراوان راه گشای شما خواهد بود.

2.انعطاف حرکتی:

این نوع کانکس بسته به نوع استفاده از رینگ و لاستیک با ابعاد مختلف و با محورهای ثابت و متحرک و به صورت فنردار اجراء و تولید می شود .

3.عمر طولانی:

اتصالات اسکلت فلزی از نوع جوش ممتد در چندین نقطه همراه با اجرای ضد زنگ جهت جلوگیری از پوسیدگی کلیه اتصالات به وسیله پرچ .

4.محور و چرخ های کاراوان :
محور و چرخ های کاراوان در دو حالت 2 چرخ و 4 چرخ می باشد که دارای شاسی و مالبند گردون هستند و در ابعاد مختلف که با توجه به کاربری و اندازه سازه کانکس طراحی و ساخته می شود .

5.نمای خارجی کانکس چرخدار :

ورق های گالوانیزه رنگ کوره ای با عایق پلی استایرن 4سانت با دانسیته بالا و مقاوم در برابر گرما- سرماو صدا و ساندویچ پانل های آلوزینک و گالوانیزه رنگ کوره ای با عایق پلی یورتان با ضخامت و دانسیته استاندارد یا کامپوزیت در رنگهای مختلف جهت زیبایی کانکس یا از پی وی سی بصورت سایدینگ .

6.نمای داخلی کاراوان :

برای پوشش دیوارها و نمای داخلی کاراوان از پانل های پی وی سی که دارای استاندارد هستند و در برابر رطوبت و حشرات مقاومت بالایی دارند میتوان استفاده نمود و یا از ورق های ام دی اف با ضخامت های 3 میل و یا 6 میل استفاده کرد این ورق ها دارای تنوع رنگ میباشند.

7.سقف کانکـس چرخدار:

سقف دارای دو قسمت میباشد اولین قسمت سقف کاراوان قسمت خارجی میباشد که با آب و هوای بیرون مستقیم در تماس میباشد و قسمت دوم سقف کانکس قسمت داخلی میباشد که از داخل کانکس قابل مشاهده میباشد و در زیبایی و نمای داخلی کاراوان تاثیر دارد قسمت بـیرونی سقف از ورق گالوانیزه خود رنگ سینوسی با ضخامت اسـتاندارد وعایق بندی کامل و قسمت داخلی متناسب با نوع پوشـش داخلی پی وی سیP.V.C یا ام دی افM.D.F.

8.کف کانکس:

کف سازی با تخته خارجی با ضخامت مناسـب و اسـتاندارد و پـوشش کف با ورق های مشمع ریلی با استفاده از قرنیز هماهنگ با نمای کفپوش یا پارکت چوب پلاست کره ای و هم چنین میتوان از ورق های آلومینیوم آجدار 2 میل یا ورق آهن آجدار و یا از سرامیک برای کف استفاده کرد.

9.درب کانکـس :

درب کانکس از آلومینیوم بـا رنـگ کـوره ای ، و یا یو پی وی سی یا ساندویچ پانل پلی یورتان با کیفیت مناسب درب کانکس همراه با قفل و دستگیره مناسب بر حسب اینکه در کجای کانکس می خواهد استفاده شود ساخته میشود و برای مقاومت درب کانکس از لولاهای درجه یک استفاده میگردد.

10.پنجره های کانکس :

پنجره کانکس از دو مدل تک و یا دو جداره میتواند باشد و جنس پنجره کاراوان از آلومینیوم با رنگ کوره ای ، یو پی وی سی دو جداره با کیفیت مناسب میباشد.

11.شیشه کاراوان:

شیشه درب و پنجره از شیشه ساده ، رفلکـس رنگی میتواند باشد.

12.تأسیسات کاراوان :

تأسیسات برقی کانکس (ورودی برق به کاراوان ، سیم کشی رو کار ، کلید و پریز ، فیوزمینیاتوری ،روشنایی سر درب ، تـجهیزات روشنایی داخلی) و لوله کشی و فاضلاب .

13.تجهیزات جانبی کاراوان :

کپسول آتش نشانی و پرده لوردراپه .

14.نصب قلاب ( هوک ): جهت جا بجایی و حمل ونقل تخلیه آسان



قیمت :
به روز شده در : دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
آگهی های ویژه : کانکس ، کانتینر ، کاروان