کانکس

کانکس

نام :گروه صنعتی سبلان
تلفن تماس : 66313028 - 09123304484
استان : تهران
آدرس :
بازدید : 17284

ساخت کانکس

1- کانکس معمولی یا همان فلزی که از قدیمی ترین سبک های ساخت کانکس می باشد، در این نوع کانکس شما ظاهری فلزی و درب و پنجره های معمولی آلومینیومی مشاهده می نمائید و در اغلب اوقات سقف آنها به صورت دو طرف شیب دیده می شود.



2- نوع دوم کانکس ساندویچ پانلی می باشد که این نوع کانکس با مواد اولیه مدرن تری نسبت به نوع معمولی تهیه می شود و شما ظاهر آن را به صورت فلزی و یکنواخت و بدون پیچ و پرچ در بدنه ملاحظه می نمایید و در اغلب اوقات سقف آن بصورت یک طرف شیب و یا مسطح دیده می شود.

3- کانکس های نوع bts و تاسیساتی ، این نوع کانکس ها بیشتر جنبه صنعتی و تاسیساتی دارند و ظاهری بسیار متفاوت از نوع های دیگر دارند، یکی از تفاوت های آن این است که کف کانکس دریچه هایی باز جهت عبور کابل و تاسیسات وجود دارد و در اغلب اوقات دارای درب ورودی ضد آب هستند.

4- نوع کانکس سردخانه ای یا کانکس با عایق تزریقی این نوع کانکس ها جهت استفاده در صنایع و مواردی که نیاز به کنترل دما می باشد استفاده می شود، مانند سردخانه های پشت ماشین ها و سردخانه ها و گرم خانه های صنعتی و بهداشتی که اغلب آنها دارای تاسیسات سرمایشی و یا گرمایشی خاص می باشند.

5- نوع کانکس اجرا در محل، این نوع کانکس برای مواردی استفاده می شود که یا از نظر مساحتی غیر قابل حمل می باشند و یا محل نصب صعب العبور می باشد.

روش ساخت کانکس معمولی

در این سبک ابتدا باید از نظر مصرف کننده کانکس مطلع و مطمئن شوید، یعنی ابعاد و اندازه و امکانات مورد نیاز را بصورت نقشه و نامه به امضا مصرف کننده برسانید تا بتوانید برای ساخت این نوع کانکس برنامه ریزی و خرید مواد اولیه داشته باشید و سپس بعد از بررسی ابعاد ، نوع مصالح اولیه اصلی را مشخص نمائید ، مثلا اگر کانکس مورد ساخت از طول بالای شش متر برخوردار باشد باید شاسی قوی تری داشته باشد و نیز تعداد قلاب های سقف بیشتر شود و ضخامت قلابها نیز اضافه شود.

پس از تعیین مواد اولیه مصرفی و جمع آوری آنها وارد مرحله ساخت اسکلت می شویم، برای این کار ابتدا دو شاخه تیر آهن به عنوان شاسی با هم موازی می کنیم ، فاصله بین آنها را 120 الی 150 تنظیم می نمائیم و سپس هر دو سر تیرآهن ها را با هم تراز می کنیم، به گونه ای که هر چهار نقطه مورد تراز با همدیگر در یک تراز باشند و سپس قید هایی را جهت ثابت نگه داشتن این تراز در درون دل دو تیر آهن با فاصله های 200 سانتی متری جوش می دهیم و سپس پروفیلهای 40*40 کف را با فواصل 55 سانتی متر بر روی تیر آهن ها میچینیم و اولین و آخرین پروفیل را توسط جوش متصل می نمائیم و بعد از آن دو عدد پروفیل 40*40 به طول کانکس در راستای قید های کف جوش داده می شود و پس از ساخت کف ساخت سقف صورت می پذیرد، و سپس دیواره ها ساخته می شود و بعد از آن زمان نصب شش قطعه می باشد، یعنی کف، سقف و چهار طرف دیواره ها ، بعد از آن کار وارد مرحله ضد زنگ می شود و پس از آن نمای خارجی توسط پیچ و پرچ نصب می شود و بعد از آن نصب عایق ها صورت می پذیرد و بعد نصب نمای داخلی و نصب درب و پنجره ها صورت می پذیرد و سپس کفپوش کف نصب می گردد و بعد از آن تاسیسات نصب می شود، مانند برق کشی و لوله کشی و . . . در صورت نیاز نمای خارجی رنگ آمیزی و تمیز می شود سپس آماده بارگیری می شود.



قیمت :
به روز شده در : پنحشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
تاریخ درج آگهی : پنحشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
آگهی های ویژه : کانکس ، کانتینر ، کاروان