سوییچ های ایمنی (روپ و لیمیت سوییچ)

سوییچ های ایمنی (روپ و لیمیت سوییچ)

نام :mohammad ali bagheri
تلفن تماس : 22871561
استان : تهران
آدرس : تهران-خ شریعتی-بالاتر از پل سیدخندان-خ سیمرغ-خ ارسباران-کوچه بلبل-خ پیشداد-کوچه مریم-پلاك ۲
بازدید : 9547

با توجه به طولانی بودن نوار نقاله ها (گاها طول یک نوار نقاله به چندین کیلومتر میرسد) و اهمیت نوار نقاله ها در حمل مواد و تغذیه سیستم های بالا دستی، از تجهیزات جانبی کنترلی و مانیتورینگ وضعیت نوار نقاله در هر لحظه استفاده می شود.شرکت کیا مگنت در کنار تامین انواع بلت استاندارد اروپایی، تامین کننده تجهیزات جانبی نوار نقاله میباشد. از مهمترین و پرکاربردترین تجهیز جانبی نوار نقاله پول روپ سوییچ (pull rope switch) میباشد. به این صورت که در طول نقاله چندین پول روپ سوییچ قرار گرفته اند که یک طناب به اهرم تحریک کننده آن متصل است کارکنان به محض احساس خطر یا مشاهده عیوب در نقاله با کشیدن طناب، سوییچ اضطراری را تحریک می کنند و موجب توقف نقاله می شوند.

پول روپ سوییچ ها بسته به طراحی نوار نوار نقاله جهت استفاده در متراز های مختلف و به صورت یک طرفه و یا دو طرفه استفاده میشوند. این سوییچ ها بسته به شرایط محیطی مورد استفاده در IP های مختلف تولید و مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت کیا مگنت نماینده انحصاری محصولات آیدم انگلستان ( IDEM safety switches) در ایران میباشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پول روپ سوییچ ها با واحد مهندسی فروش شرکت کیا مگنت تماس حاصل فرمایید.



قیمت :
به روز شده در : يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
تاریخ درج آگهی : پنحشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴
آگهی های ویژه : ماشین آلات بسته بندی