سرویس، بازسازی و تعمیر پمپ وکیوم و بلوئر

سرویس، بازسازی و تعمیر پمپ وکیوم و بلوئر

نام :مهدی حسینی محمودی
تلفن تماس : 021364255030
استان : تهران
آدرس : تهران-جاده خاوران-شهرک صنعتی عباس آباد-بلوار ابن سینا-خیابان 57-پلاک1329
بازدید : 2717

ماشین سازی آرین وکیوم با بیش از سه دهه تجربه در زمینه طراحی، ساخت و تعمیر ماشین آلات صنعتی یکی از مبتکرین این صنعت می باشد. این مجموعه صنعتی در جهت رفع نیاز روز صنعت ایران قدم در راه تولید و تعمیر انواع پمپ وکیوم (مکش – خلاء) و بلوئر (دمش – فشار) گذاشته است و با بهره گیری از فن آوری روز دنیا و تجهیزات پیشرفته صنعتی بر بسیاری از موانع ساخت، تعمیر و پشتیبانی صنعت بلوئر و وکیوم فائق آمده است.
آرین وکیوم همگام با بازارهای جهانی، ارتباط با دانشگاههای داخلی و خارجی و موسسات عالی توانایی تامین قطعات، خرید و فروش، طراحی، ساخت، تعمیر و باز سازی پمپهای وکیوم و بلوئر در تمامی رنجهای کاری را دارد و برای رضایتمندی کامل مشتریان این صنعت، تعمیرات و فروش پمپهای وکیوم و بلوئر همراه با گارانتی می باشد.
تعمیرات اساسی و بازسازی کامل پمپها شامل ساخت و اصلاح روتور، سیلندر، سرسیلندر، تیغه و ... و تهیه و تامین قطعات مستهلک مانند اورینگ، برینگ، کاسه نمد، مکانیکال سیل، انواع روغن و .... و تغیرات ساختاری از جمله تغیرات دبی، دور پمپ، ظرفیت و .. بر اساس استانداردهای کارخانه سازنده انجام می شود.
تعمیرات پمپهای وکیوم و بلوئر مارکهای مشهور جهان را از جمله Edwards , Oerlikon , Pfeiffer , Adixen , Aerzen , Varian , Robuschi , Becker , Alcatel , Nash , Simens , Sterling , Sihi , Dekker , Welch , Dresser و … با گارانتی و خدمات انجام می پذیرد.



قیمت :
به روز شده در : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
تاریخ درج آگهی : چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
آگهی های ویژه : ماشین آلات صنعتی