پمپ وکیوم روتاری روغنی تک مرحله ای

پمپ وکیوم روتاری روغنی تک مرحله ای

نام :مهدی حسینی محمودی
تلفن تماس : 02136425030
استان : تهران
آدرس : کیلومتر 40 جاده خاوران-شهرک صنعتی عباس آباد-بلوار ابن سینا-خیابان 57-پ1329
بازدید : 5020

ماشین سازی آرین وکیوم با بیش از سه دهه تجربه در زمینه طراحی، ساخت و تعمیر ماشین آلات صنعتی یکی از مبتکرین این صنعت می باشد. . این مجموعه صنعتی با بهره گیری از فناوری روز دنیا و تجهیزات پیشرفته صنعتی بر بسیاری از موانع ساخت، تعمیر و پشتیبانی صنعت بلوئر و وکیوم فائق آمده است.
آرین وکیوم همگام با بازارهای جهانی، ارتباط با دانشگاههای داخلی و خارجی و موسسات عالی توانایی تامین قطعات، طراحی، ساخت، فروش،تعمیر و بازسازی پمپ های وکیوم و بلوئر در گستره صنایع را دارد و برای رضایتمندی کامل مشتریان این صنعت، تعمیرات و فروش پمپ های وکیوم و بلوئر همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
گروه صنعتی آرین وکیوم نمایندگی شرکت EVP را داراست.شرکت فناوری خلاء EVP واقع در بزرگترین شهر مالی چین،شانگهای قرار دارد.این شرکت تولیدکننده و ارئه دهنده ی خدمات حرفه ای در زمینه ی تجهیزات خلاء میباشد که در حال حاضر توانایی ارائه ی انواع راه حل های خلاء موجود با کیفیت عالی و خدمات مبتکرانه را برای مشتریان بیش از 80کشور جهان را دارا میباشد.همه ی محصولات تولید شده ی این کمپانی دارای استانداردISO9000:2008و DIN آلمان وگواهیCE است.
پمپ روتاری خلاء تک مرحله ای سری SV طبق ترکیبی از تجربیات چندین ساله در صنعت مهندسی وکیوم و تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته شده است که مورد استفاده طیف وسیعی از صنایع وکیوم می باشد.
 بازه ظرفیت از 10 تا 750 متر مکعب بر ساعت
 مناسب جهت پمپ پشتیبان بوستر روتس
 خروجی عاری از آلودگی
 وکیوم بالا، جابجایی قدرتمند
 طبق تکنولوژی آلمان و تکنولوژی پیشرفته ی تولید ساخته شده است واین پمپ ها جایگزین مناسبی برای پمپ های وکیوم سری BUSCH R5 وBECKER U4 است.
 مجهز به سیستم پالایش و جداسازی روغن از هوای اتمسفر جهت برگرداندن روغن خروجی بطور کامل به پمپ .
 کار دائم برای بیش از 3000 ساعت بطور یکنواخت
 سیستم هوا خنک کارآمد
 فضای مورد نیاز کم، نصب آسان،سهولت در نگهداری، طراحی مناسب
کاربرد:صنایع غذایی ،بسته بندی خلاء،صنعت خودرو ،فلز کاری،شیمی،تکنولوژی لیزر،تکنولوژی داروسازی،خشک کردن مواد،لایه نشانی در خلاء،جابجایی بار با خلاءو صنعت پزشکی، متالوژی، صنایع پودر ،شبیه سازهای فضایی، الکترونیک، نیمه رسانا،پروژه های تحقیقاتی




قیمت :
به روز شده در : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
تاریخ درج آگهی : دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
آگهی های ویژه : ماشین سازی