پمپ خلاء روتاری 2مرحله ای

پمپ خلاء روتاری 2مرحله ای

نام :مهدی حسینی محمودی
تلفن تماس : 02136425030
استان : تهران
آدرس : کیلومتر 40 جاده خاوران-شهرک صنعتی عباس آباد-بلوار ابن سینا-خیابان 57-پ1329
بازدید : 5274

ماشین سازی آرین وکیوم با بیش از سه دهه تجربه در زمینه طراحی، ساخت و تعمیر ماشین آلات صنعتی یکی از مبتکرین این صنعت می باشد. . این مجموعه صنعتی با بهره گیری از فناوری روز دنیا و تجهیزات پیشرفته صنعتی بر بسیاری از موانع ساخت، تعمیر و پشتیبانی صنعت بلوئر و وکیوم فائق آمده است.
آرین وکیوم همگام با بازارهای جهانی، ارتباط با دانشگاههای داخلی و خارجی و موسسات عالی توانایی تامین قطعات، طراحی، ساخت، خرید و فروش،تعمیر و بازسازی پمپ های وکیوم و بلوئر در گستره صنایع را دارد و برای رضایتمندی کامل مشتریان این صنعت، تعمیرات و فروش پمپ های وکیوم و بلوئر همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
پمپ خلاءروتاری سری 2SK دارای راندمان پمپاژ بالا،سرعت بالای پمپاژ و طول عمر طولانی ،لرزش و صدای کمتر ،ساختار ساده،راحت برای نگهداری و مجهز به سیستم پالایش و جداسازی روغن از هوای اتمسفر جهت برگرداندن روغن خروجی بطور کامل به پمپ از جمله ویژگی های این سری پمپ ها می باشد .
کاربرد:پوشش خلاء،پلی سیلیکون،صنعت تقطیر، درمان پزشکی،شیمی،آزمایشگاه و آزمایشگاه دانشگاه ها، صنایع بسته بندی،تکنولوژی هوا و فضا،الکترونیک،تجهیزات خنک کننده،دستگاه خلاءالکتریکی،جوشکاری خلاء و...




قیمت :
به روز شده در : يکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵
تاریخ درج آگهی : دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
آگهی های ویژه : ماشین آلات صنعتی