ورقهای ضدسایش دورستات (Durostat)  ساخت  اتاق کمپرسی

ورقهای ضدسایش دورستات (Durostat) ساخت اتاق کمپرسی

نام :ساج استیل
تلفن تماس : 02144276158 - 3-44276172
استان : تهران
آدرس : تهران-بزرگراه اشرفی اصفهانی-نرسیده به مرزداران-کوچه بهار-پلاک1-واحد13
بازدید : 6492

فولادهای مقاوم به سایش ویژه خودروهای سنگین انتقال و جابجایی مواد
ورقهای ضدسایش دورستات (Durostat) محصول شرکت فستالپاین (Voestalpine) اتریش می باشد. ورقهای مقاوم به سایش دورستات در گریدهای مختلف Dursotat400 ، Dursotat450، Dursotat500، DursotatB2، DursotatB4 تولید می شود. محدوده سختی فولادهای مقاوم در برابر سایش دورستات بسته به گرید آن از 360 تا 600 برینل (HB) است. یکی از کاربردهای ورقهای دورستات در ساخت قسمتهای در معرض سایش و ضربه خودروهای سنگین انتقال و جابجایی مواد است. مزیت استفاده از ورقهای سختی بالا و مقاوم به ضربه دورستات در لودرها، کامیونهای مورد استفاده در معادن و سایر خودروهای سنگین، افزایش مقاومت به سایش قطعه و در نتیجه بالا رفتن عمر آن خواهد بود. از طرف دیگر استفاده از این ورفها باعث کاهش وزن خودرو سنگین می گردد.
ورق مقاوم در برابر سایش دورستات قابلیت جوش پذیری، فرم پذیری و ماشینکاری مطلوبتری نسبت به سایر فولادهای با سختی مشابه دارد.
نماینده رسمی شرکت فستالپاین اتریش در ایران شرکت ساج استیل می باشد که انواع ورقهای فولادی تولیدی آن نظیر دورستات را مطابق استانداردهای مربوطه و همراه با گواهینامه کیفیت (mill test certificate)ارائه می کند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر از طریق یکی از روشهای زیر با شرکت ساج استیل تماس حاصل فرمایید.
Tel: +98 21 44276172-3
Fax: +98 21 44276159
info@sagesteelltd.com
www.sagesteelltd.com

کلمات کلیدی: فولاد ضد سایش، ورق ضد سایش، ورق مقاوم به سایش، ورق مقاوم در برابر سایش، خودروهای سنگین، لودر ، معدن، دورستات




قیمت : لطفا تماس بگیرید
به روز شده در : يکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵
آگهی های ویژه : کامیون کمپرسی