کانکس اداری

کانکس اداری

نام :کانکس اسکان سامانه سبز
تلفن تماس : 88531450-88535531-88531451-09121714146
استان : تهران
آدرس :
بازدید : 11423

مشخصات فنی و دیتیل اجرایی کانکس اداری :

شاسی کف :استفاده از تیرآهن با IPE 14، 16 و 18ذوب آهن اصفهان در طرحهای اسکی یا دورکلاف در دو ردیف طولی .

اسکلت : استراکچر از پروفیل 80×40، 60×40 و 40×40 سنگین صادراتی ساوه با ضخامت 2 میلی متـر و 4 ردیف پروفیل کشـی در بدنـه به همـراه لچکی و بادبنـد در شاسی با جوشهای ممتد در چندین نقطـه با الکتـرود آمـا حرفه ای به فواصـلcm 5 بـا اجـرای ضـدزنـگ زینکرومـات به ضخامت 80 میکرون و مینیمم فاصله قید ها (cm50) در پروفیل های کف برای جلوگیری از صدا و لرزش کف .

ورق بدنه و سقف : ورق بدنه از گالوانیزه فُرم دار 7/0 دو طرف رنـگ کـوره ای درجـه یـک به صـورت شـادولاین و گام دار با پرچـها و پیچ های فـولادی و ورق سقف از گالوانیزه 7/0کرکره ای به صورت دوشیب با آب بندی درزهای Overlab سقف و مستور کردن ورقهای دیوارپوش بدنه با تسمه نمره 5/2 Cm جهت عدم نفوذ باد به زیر ورقها برای جلوگیری از کنده شدن آنها.

عایق :پوشش از جنس پلی استایرن 4 سانتی ضد حریق LG کره با دانسیته بالا و ضد سرما و گرما (عایق حرارتی، صوتی)

پوشش داخلی :با دیوار پوش (P.V.C) طرح چوب لمینت روکش دار درجه یک و تخته کوبی چندلائی 9 میل بدنه و سقف جهت استحکام و اجرای نصب تخته های زیر دیوارپوش با منگنه های بادی جهت جلوگیری از تابیدن دستگاه.

درب و پنجره ها:دربهای بیرونی از جنس آلومینیومی شبکه ای درجه یک سنگین رنگ استاتیک خور سفید رنگ و دربهـای داخـلی از جنس H.D.F ترکیه ای با یراق آلات گارانتی شده و پنجره ها از جنـس آلومینیـومی کشوئـی درجـه یـک رنگ استاتیک خور سفیدرنگ در ابعاد 80×120 به همراه توری پنجره با شیشه های4 میل رفلکس رنگی بانصب پرده لوردراپه برای پنجرها و آبچکان بالای درب و پنجره ها جهت جلوگیری از نفوذ باران به داخل کانکس.

تخته کف وکفپوش :استفاده از چند لایی های ( واتر پـروف ) 18 میل درجـه یک و کفپـوش ازجنـس روکش های طرح پارکتی پشت گونی درجه یک دراشکال مختلف و مقاوم سـازی کف بوسیله قیر پاشی بدون هزینه اضافی جهت مقـابله با پوسیـدگی نـاشـی از محیـطهای صنعتـی و آب و هوای شرجی شمال و جنوب کشور.

هوک :در بالای سقف با 4 قلاب میلگردی جهت سهولت در بارگیری با قدرت تحمل بار به وزن 10تن در ارتفاع و 4 قلاب در کف روی شاسی جهت مهار کانکس بر روی تریلی به لحاظ ثابت بودن بار در طول مسیر.

پرچ : تمامی اتصالات بدنه و سقف با استفاده از پیچ ها و پرچ های سر پهن فولادی نمره 18 ، 21 ، 25 ، 35 با فواصلcm 5 و پوشش کلیه درزها با استفاده از تسمه و نبشی های آلومینیومی .

سیستم روشنایی :بـا نصب کلیـد و پـریـز درجه یک و تلفن بصورت ارت دار و تعبیه شده داخل داکتهای p.v.c مهتابی دوبـل، چراغ تونلی از نوع درجه یک یا Legrand فرانسه بالای درب ورودی و یا سایر محصولات درجـه یک برقی سیم کشی استـاندارد با کابـل 5/2×2 مجهـز به کلیـد میناتـوری (فیـوز اصلـی) مورد تائید واحد کنترل کیفیت و پریز کولر M.K و جعبه تقسیم سوکت خور ارت دار بالای درب ورودی.

سرویس های بهداشتی: در کانکس های سرویس دار بدنه داخلی از P.V.C طرح چوب یا سفید و کف سـرویس از فایبـر گلاس کـاملاً ایـزولـه ( امکان سرامیک به تقاضای مشتری با مصالح ساختمانی امکانپذیر می باشد ) و آب بنـدی شـده توسـط چسـب آکـواریـوم بـا لبـه 20cm جهـت جلـوگیری از نفـوذ آب بـه زیـر دیـواره هـا و متعلقـات از نـوع چینـی شـامـل (توالـت ایرانی یا فـرنگی با روشوئی ) ، آئینه و متعلقات (جاصابونی، جا حوله ای، جا مسواکی) با لوله کشیP.V.C و شیرآلات اهرمی درجـه یـک، فن تهویه و دریچه آلومینیومی 30 × 30 جهت تهویه داخل سرویس ها.

سرویس آبدارخانه : شامل (سینک ظرف شوئی و آبچکان)به همراه لوله کشی و شیرآلات درجه یک از نوع اهرمی .
( در صورت سفارش مشتری نصب ، کابینت بالا و پائینM.D.F ، فن تهویه مارک خزر و اجاق گاز سه شعله رومیزی )

چرخدار کردن : بنا به سفارش مشتری به صورت تک محور یا دو محور با شاسی و مالبند گردون و4چرخ پیکانی یا لندروری .

رنگ: رنگ آمیزی و نماسازی با بهترین ترکیب و تنوع رنگهای روغنی سریع خشک به ضخامت 80 میکرون طبق سلیقه مشتری .

دریچه : محل نصب دریچه کولر و بخاری و نصب کپسول آتش نشانی و جعبه کمکهای اولیه به صورت اشانتیون.



قیمت :
به روز شده در : دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷
تاریخ درج آگهی : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵
آگهی های ویژه : کانکس ، کانتینر ، کاروان