ویبراتور بتن

ویبراتور بتن

نام :تهران صنعت
تلفن تماس : 22924885
استان : تهران
آدرس : انبار خیابان سعدی
بازدید : 5615

جهت خارج کردن حباب هوا و پر کردن خلل و فرج بتن بایستی از ویبراتور بتن استفاده کرد. ویبراتور بتن به چند مدل ویبراتور بنزینی روبین یا ویبراتور موتوری ، ویبراتور بدنه ، ویبراتور کانورتوری ، ویبراتور برقی موجود می باشد.
ویبراتور موتوری یا ویبره بنزینی متشکل از یک موتور بنزینی روبین یا طرح روبین ، یک شاسی نگهدارنده موتور و یک کوپلینگ سوار بر موتور می باشد و بر حسب نیاز از شیلنگ ویبره 1 اینچ ، شیلنگ ویبره 2 اینچ و یا شیلنگ ویبره 3 اینچ استفاده می گردد .
ویبراتور موتوری دارای دو مدل شاسی ثابت و متحرک می باشد.
از شیلنگ ویبره های موجود در بازار میتوان به شیلنگ ویبره ایران کوب ، شیلنگ ویبراتور چینی ، شیلنگ ویبراتور کره ای ، شیلنگ ویبراتور اسپانیایی و شیلنگ ویبراتور دایناپاک اشاره کرد که همه ی این شیلنگ ویبراتور ها شیلنگ ویبراتور بنزینی می باشد که در ویبراتور برقی بتن نیز به عنوان شیلنگ ویبراتور برقی استفاده می گردد.
در هنگام خرید ویبراتور بتن بنزینی یا ویبراتور بتن برقی حتماً به برند و اصلی بودن موتور ویبراتور بتون دقت گردد چون موتور در ویبره بتن مهمترین جزء آن می باشد.
ویبراتور برقی بتن نیز شبیه ویبراتور بنزینی می باشد با این تفاوت که به جای موتور بنزینی روبین ، موتور برقی بسته می شود.
ویبراتور بدنه قالب بتن نوع دیگری از ویبراتور بتون است که بر روی بدنه یا قالب بسته می شود و با ایجاد ضربات منظمی باعث از بین رفتن پوکی بتن می گردد. ویبراتور بدنه دارای دو مدل ویبراتور بدنه برقی و ویبراتور بدنه بادی (ویبره بادی) می باشد.
در صورتی که در محیط ویبره بتن امکان انفجار می باشد از ویبراتور بدنه بادی استفاده گردد در غیر اینصورت ویبراتور بتن برقی می تواند گزینه ی مناسبی باشد.
جهت انتخاب و خرید ویبراتور بدنه و یا دانستن قیمت ویبراتور بتن با کارشناسان ما تماس بگیرید.
ویبراتور بدنه برقی دارای توان های مختلف در قدرت ضربه زنی و دور های متنوع می باشد.
ضمناً شیلنگ ویبراتور بادی نیز همانند شیلنگ ویبراتور برقی در انواع مختلفی موجود است . منتهی به جهت ساخت قیمت شیلنگ ویبره بادی از قیمت شلنگ ویبراتور برقی گرانتر می باشد.
تهران صنعت با سابقه ی طولانی و تجربه فروش و خدمات پس از فروش در زمینه ماشین آلات ساختمانی و صنعتی می باشد.
لطفاً جهت گرفتن مشاوره رایگان و خرید کالا با شماره زیر تماس بگیرید.
22924885_021



قیمت : بهترین قیمت
به روز شده در : جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
تاریخ درج آگهی : جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵
  •  
آگهی های ویژه : ویبراتور