آذر دما گستر، تولید و فروش انواع دیگ و تجهیزات جانبی

آذر دما گستر، تولید و فروش انواع دیگ و تجهیزات جانبی

نام :بابک مهبدان
تلفن تماس : 0411-5257273 0411-5256263
استان : آذربايجان شرقى
آدرس : تبریز، چایکنار، خیابان علامه طباطبایی جنوبی، مابین پل قاری و منصور، نبش کوچه گلکار، پلاک 5
بازدید : 23378

شرکت آذر دماگستر سهند فعالیت گسترده خود را با نام تجاری آذر دماگستر با شناخت نیازهای منطقه و کشور و با رعایت اصول صحیح مهندسی با بهره گیری از استانداردهای بین المللی به شماره B.S.2790 و EN12953 و ASME Sec l~Vlll اقدام به طراحی انواع دیگهای فولادی آبگرم، آبداغ و بخار نموده و با اخذ مجوزهای لازم از وزارت صنایع و معادن کشور، با کسب انواع گواهینامه های کاربرد علامت استاندارد اجباری بر روی محصولات خود بر مبنای استانداردISIRI7911و ISIRI 4231 و با استفاده از آخرین فناوری های موجود در این زمینه اقدام به ساخت و عرضه محصولات خود نموده است.
ضمناً در جهت تأمین نیازمندی کشور با تلاش روز افزون کارکنان و مهندسان مجرب و تلاشگر خودبرای اولین بار در کشور اقدام به ساخت اتوکلاوهای صنعتیبتن سبک (AAC)، تجهیزات جانبی، مخازن و منابع تحت فشار (دی اریتور، فیلتر شنی، سختی گیر، منابع کویل دار) و ... نمود.
شرکت آذر دماگستر جهت ارتقاء سطح کیفیت محصولات خود، در سال 2008موفق به اخذ استاندارد مدیریت کیفیت 9001-2008ISOاز شرکت TUV اتریش گردید و همچنین این شرکت اولین دارنده استاندارد اتحادیه اروپا (CE) در ایران می باشد و محصولات متنوع خود را با استاندارد CE صادر
می نماید.
تمامی مواد اولیه مورد استفاده در محصولات منجمله ورقهای مصرفی با کیفیت بالا و با آلیاژهای مخصوص 17mn4ولوله های آتش خوار بدون درز (مانیسمان) با آلیاژ ST35.8 مطابق استاندارد DIN17175 و DIN17155بودهو کلیه مراحل تولید با استفاده از آخرین تکنولوژی روز و با استفاده از دستگاههای اتوماتیک و پیشرفته، از جمله برش پلاسمای CNC، دستگاه نورد چهار غلطکه NC و دستگاههای جوش زیر پودری و جوش دور لوله میباشد و جوشکاری های دستی نیزبا استفاده ازالکترودهای مخصوص 7018 و 6010 به صورت پیش گرم شده و استاندارد، توسط جوشکاران دارای گواهینامه بر اساس دستورالعمل WPS و PQRانجام می پذیرد.
بنابراین این شرکت همواره به کسب رضایت مشتری اهمیت داده و خط مشی خود را بر اساس رعایت و حمایت از حقوق مشتریان قرار داده است. به طوریکه مشتریان می توانند سالهای متمادی به داشتن محصولات آذر دماگستر متکی باشند. این شرکت بر این امید است که به لطف و یاری یکتای هستی و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر مسئولین صنعتگر،گامهای بلندی در جهت رشد و شکوفایی صنعت ایران بردارد و پس از پیمودن پله های ترقی، نام و آوازه صنعت کشورمان را به گوش جهانیان برساند.

آدرس: تبریز، چایکنار، خیابان علامه طباطبایی جنوبی، مابین پل قاری و منصور، نبش کوچه گلکار، پلاک 5
تلفکس: 5256263-0411، 5257273-0411
www.azardamagostar.com
ایمیلesels@azardamagostar.com



قیمت :
به روز شده در : يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲
آگهی های ویژه : ماشین آلات صنعتی