هوشمند سازي مدارس

هوشمند سازي مدارس

نام :saein sportdoorbin
تلفن تماس : 02133987194
استان : تهران
آدرس : تهران-ناصر خسرو
بازدید : 1931

هوشمند سازي مدارس

آموزش عالي تنها وسيله براي رسيدن به موفقيت و ايجاد شوق و اشتياق براي يادگيري ماندگار است که نتيجه ي آن تربيت فرزندان موفق تر مي باشد. با ظهور تکنولوژي و فناوري اطلاعات و ارتباطات، هوشمند سازي مدارس و برگزاري کلاس هوشمند نظر بسياري از مديران را به خود جلب کرده است که با عنوان هوشمند سازي مراکز آموزشي در مدارس ايران معروف مي باشد.

افزايش همکاري اوليا، مربيان و دانش آموزان و فراهم كردن امكان تعادل بيشتر دبيران با دانش آموزان با يكديگر جزء مهمترين هدف مدارس هوشمند است. دانش آموزان با فناوري الكترونيكي روز دنيا آشنا مي شوند و توانمندي نهفته خود را از اين طريق به طور چشمگيري افزايش مي دهند و دانش آموزان آنان بخوبي نقاط قوت و ضعف خود را تشخيص مي دهند و به ياري سيستم هوشمند سازي مدارس براي رفع آن تلاش مي كنند .

ايجاد تنوع و منسوخ شدن شيوه يكنواخت آموزشي از جمله اهداف مهم هوشمند سازي مدارس محسوب ميشود كه با اجراي دقيق اين طرح مي تواند بازده يادگيري و آموزش را در مدارس افزايش دهد .

همچنين، دانش آموز در اين سيستم با اهميت زمان آشنا شده و بخوبي درک ميکند كه چگونه مي توان در كمترين زمان نهايت استفاده را از فناوري ارتباطي بدست آورد.
http://sportdoorbin.com/%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B3.html



قیمت : 0000
به روز شده در : چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴
تاریخ درج آگهی : چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴
آگهی های ویژه : نرم افزار