سيستم تبليغات و اطلاع رساني از طريق تلفن

سيستم تبليغات و اطلاع رساني از طريق تلفن

نام :فهیم رادفرد
تلفن تماس :
استان : فارس
آدرس :
بازدید : 8798

سيستم تبليغات و اطلاع رساني از طريق تلفن ثابت


نرم افزار ارسال انبوه پيام هاي خودکار تلفني از طريق تلفن ثابت
مناسب جهت امور اطلاع رساني شرکت ها و موسسات دولتي و خصوصي - امور تبليغاتي و ....



نرم افزار پارس ديالر اين امکان را فراهم مي آورد تا يک پيام صوتي از پيش ضبط شده (که مي تواند يک خبر جهت اطلاع به کارکنان يک شرکت باشد يا يک پيام تبليغاتي و يا هر چيز ديگري ..) را براي تعداد زيادي از افراد از طريق تلفن ثابت پخش نمايد.

طرز کار نرم افزار به صورت کلي به اين شکل است که نرم افزار داراي يک دفترچه تلفن گروه بندي شده است و مي تواند تعداد زيادي از شماره ها را در گروه هاي مختلف ذخيره نمايد و کاربر قادر از هر گروه شماره هاي مورد نظر را انتخاب کند . همچنين در نرم افزار اين امکان وجود دارد که با دادن دو شماره تلفن- به عنوان محدوده شماره- تمام شماره هاي بين اين دو به صورت خودکار در ليست ارسال قرار گيرند توسط اين امکان ميتوان يک پيام تبليغاتي را براي افراد يک محدوده خاص از شهر ارسال نمود .



پس از تعيين شماره ها و پيام صوتي نرم افزار شروع به شماره گيري از اولين شماره تا آخرين شماره مي نمايد . و پس از پايان پخش فايل صوتي براي هر شماره ارتباط تلفني قطع و نرم افزار شروع به شماره گيري شماره جديد مي نمايد تا ليست به پايان رسد.

در صورتي که تعدادي از شماره ها در حالت اشغال باشند و يا تلفن برداشته نشود نرم افزار اين شماره را در ليست تماس هاي ناموفق ذخيره نموده و پس از پايان عمليات در صورت تاييد کاربر آنها را مجددا شماره گيري خواهد نمود .



براي اطلاعات بيشتر و سفارش نرم افزار به سايت www.ydc.ir مراجعه نماييد

تلفن هاي شرکت : 07112338839 07112338839
همراه : 09173198608




کلمات کليدي : تبليغاتپ



قیمت :
به روز شده در : چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۰
تاریخ درج آگهی : پنحشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۰
آگهی های ویژه : نرم افزار