مشاوره، طراحی، ساخت و اجرای هلی پد

مشاوره، طراحی، ساخت و اجرای هلی پد

نام :مهدی قاسمی
تلفن تماس : 09359760090
استان : تهران
آدرس : تهران
بازدید : 2673

""شرکت فرازآوران آسمان دارای مجوز رسمی مشاوره هوایی از سازمان هواپیمایی کشوری در کشور بوده و تنها شرکتی است که همزمان دارای مجوز احداث ، تجهیز و یا نظارت بر احداث پدهای هلیکوپتری می‌باشد ، از ابتدای تاسیس تاکنون اهتمام زیادی در فراهم نمودن ، تدوین و پیاده‌سازی استانداردهای هوایی ساخت پدهای امداد و نجات بر روی ساختمان های بلند و نیز مراکز امدادی نموده است""

شهرداری تهران در سال 85 بخشنامه ای را در جهت الزام برج سازان به احداث پد هلیکوپتر نجات برای ساختمان های بالای 16 طبقه صادر نموده (1) که در این سال ها اجرای آن نیز به جد از طرف شهرداری دنبال گردیده است .
شورای شهر تهران از سال گذشته که معضل استاندارد نبودن پدهای هلیکوپتری شهر تهران ، هم در شهرداری تهران و هم در شورای شهر تهران مطرح گردیده بود ، تاکنون دو مصوبه در این مورد داشته که آخرین آن به شرح زیر در تاریخ پنج خرداد سال جاری در صحن علنی شورا تصویب گردید :

« شهرداری تهران مکلف است ظرف مدت 4 ماه با همکاری سازمان نظام مهندسی تهران از تاریخ ابلاغ این مصوبه ساختمان‌های درحال ساخت و یا احداث‌شده قبلی که واجد شرایط احداث پد هلی‌کوپتر در سطح شهر تهران هستند را شناسایی و دستورات لازم را به اصلاح پد با ابعاد استاندارد مربوط به هلی‌کوپترهای امدادی را با هماهنگی سازمان هواپیمایی کشور ابلاغ نماید و نسبت به اعمال نظارت بر اجرای صحیح پدهای هلی‌کوپتر از طریق مبادی قانونی اقدام و پس از ابلاغ مصوبه مذبور ظرف مدت 6 ماه نسبت به ارسال گزارش حسن اجرای مصوبه شورای اسلامی شهر تهران اقدام نماید.
تبصره: شهرداری تهران مکلف است دستورالعمل اصلاح‌ شده جهت صدور پروانه‌های آتی در ارتباط با موضوع فوق‌الذکر را ابلاغ و رعایت نماید . »

با تهیه و ابلاغ این دستورالعمل دیگر به هیچ برجی در تهران پایان کار داده نمیشود مگر اینکه سازندگان آن اقدام به اخذ مجوز بهره برداری از سازمان هواپیمایی کشوری برای پد خود بنمایند .
برای اخذ مجوز بهره برداری ، تمام پدهای فوق الاشاره باید منطبق با دستورالعملها و مقررات ایمنی هوایی این سازمان ساخته شده و یا مورد اصلاح در طراحی قرار بگیرند .

شرکت فرازآوران آسمان در همین ارتباط محل مراجعه بسیاری از بلند مرتبه سازان و نیز سازندگان مراکز بیمارستانی و امدادی برای استاندارد نمودن و نیز اخذ مجوز بهره‌برداری پدهای ساخته شده آنان از سازمان های هواپیمایی کشوری بوده است . فعالیتهای شرکت ما در این زمینه تاکنون موجب بازنگری در طراحی و ساخت پدهای تعداد قابل توجهی از پروژه های ساختمانی در تهران و شهرستانها گردیده است .

در حال حاضر نیز این شرکت پس از اتمام و اخذ مجوز بهره برداری پروژه های ساختمانی آفتاب 22 و بیمارستان پارس رشت در چند پروژه ساختمانی مانند آرتمیس ، همشهری ، یاس وزارت بهداشت و نیلوفر در تهران و نیز پروژه هتل پالاس در کیش ، سازنده ، مشاور طراحی و نیز ناظر احداث پدهای در حال ساخت بوده و در حال عقد قرارداد با پروژه های بزرگی مانند
پروژه های چیتگر ارتش ، مهرآفرین ولنجک میباشد .

این شرکت همچنین آماده است تا در زمینه ساخت پدهای فلزی و سازه فضایی نیز اقدام نماید . پد هتل پالاس در کیش و پروژه نیلوفر در تهران از جمله پدهای فلزی است که توسط فرازآوران آسمان در حال ساخت میباشد .




قیمت :
به روز شده در : يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
آگهی های ویژه : غیره