شرایط ادعای اختراع چیست؟

شرایط ادعای اختراع چیست؟

نام :فکر برتر
تلفن تماس : 42143
استان : تهران
آدرس : خیابان ولیعصر-تقاطع نیایش-بلوار اسفندیار-پلاک 90
بازدید : 1154

به موجب قانون ، ادعا حدود حمایت یک اختراع را تعیین می کند ، تنظیم ادعانامه یکی از مهم ترین و اساسی ترین مراحل ثبت اختراع است که به دقت بسیار بالایی نیاز دارد ، چرا که ادعانامه ای که به درستی تنظیم نشده باشد، می تواند طرح شما را در نظر دیگران به شدت بی ارزش نشان دهد. لذا، توصیه می شود در این زمینه حدالمقدور از نظر کارشناسان علم حقوق بهره جویید.
در ذیل ، ضمن توضیح مختصری راجع به اختراع ، به شرایط ادعای اختراع می پردازیم . خاطر نشان می شویم موسسه حقوقی فکر برتر ، به عنوان یکی از معتبرترین مراکز ثبتی کشور، افتخار دارد با استفاده از توان بالای علمی اعضای خود در کوتاه ترین زمان ممکن، اقدامات حقوقی و ثبتی لازم را جهت حمایت از اختراع، طرح صنعتی، برند و علامت تجاری انجام دهد. برای این منظور ، کافیست با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

اختراع چیست و کدام اختراعات قابلیت ثبت دارند؟
اختراع عبارت است از طرح ریزی مربوط به تهیه و ساخت یک وسیله یا کالای جدیدی که در صنعت، کشاورزی ، بازرگانی و غیره کاربرد داشته باشد مانند اختراع اتومبیل، هواپیما، یخچال، تلویزیون و از این قبیل
اختراعی قابل ثبت است که حاوی ابتکار جدید و دارای کاربرد صنعتی باشد. ابتکار جدید عبارت است از آنچه که در فن یا صنعت قبلی وجود نداشته و برای دارنده مهارت عادی در فن مذکور معلوم و آشکار نباشد و از نظر صنعتی ، اختراعی کاربردی محسوب می شود که در رشته ای از صنعت قابل ساخت یا استفاده باشد. مراد از صنعت معنای گسترده آن است و شامل مواردی نظیر صنایع دستی ، کشاورزی ، ماهیگیری و خدمات نیز می شود.

تماس با ما:
خیابان ولیعصر، تقاطع نیایش، بلوار اسفندیار، پلاک 90
تلفن: 42143-021
ایمیل:info@companyregister.ir
021-43927 , 021-42143 , 021-42017 , 021-42037000
http://companyregister.ir



قیمت : تماس بگیرید
به روز شده در : شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
تاریخ درج آگهی : شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
آگهی های ویژه : غیره