فروشنده آمونیوم سولفات گرانوله

فروشنده آمونیوم سولفات گرانوله

نام :KimiaShimi
تلفن تماس : 02188979646
استان : تهران
آدرس : تهران
بازدید : 2790

سولفات آمونیوم گرانوله

مصرف سولفات آمونیوم :
* تولید انواع کود کشاورزی
* استفاده در زمین های کشاورزی و باغات
* تهیه پودر های اتش نشانی ، دباغی و تصفیه آب

سولفات آمونیویم يك نمك غير آلي با كارايي بسيار زياد است. مهمترين كاربرد آن تهيه كود شيميايي است. اين ماده شامل 21% نيتروژن به شكل يون آمونيوم مثبت و 24% سولفور به شكل آنيون منمفي سولفات است. وجود سولفات در كود براي كاهش PH خاك است.

سولفات آمونیوم نوعی کود است و این کود ٢١ درصد ازت و ٢٤ درصد گوگرد دارد و اسیدزا بوده و بهترین کود برای شرایط خاک های ایران است. چنانچه خاک قلیایی وPH آن بالا باشد با مصرف کود سولفات آمونیوم تاحدودی PH کاهش می یابد.

سولفات آمونیوم بهترین منبع تامین ازت و گوگرد برای،درختان میوه و آن دسته از محصولات زراعی است که به این عناصر نیاز فراوان دارند.از آنجا که ازت این کود به شکل آمونیوم و گوگرد آن به شکل سولفات است،آمونیوم به صورت تبـادلی به ذرات رس متصل گردیده و کمتر از کـودهای ازته دیگر در خاک شسته می شود.

فروشنده انواع سولفات
فروش سولفات آهن, فروش سولفات مس, فروش سولفات روی, فروش سولفات منگنز, فروش سولفات منیزیم, فروشنده سولفات آمونیوم, فروش سولفات آلومینیوم, فروش سولفات نیکل, فروش سولفات سدیم, فروشنده سولفات کشاورزی, فروشنده سولفات صنعتی, فروشنده سولفات, قیمت سولفات, واردات سولفات, تولید سولفات, تولید کننده سولفات, سولفات پتاسیم وارداتی

لطفا جهت اخذ اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

کیمیا شیمی
09120137160
09120196114
02188979646
www.Kimiashimi.com
info@kimiashimi.com



قیمت :
به روز شده در : يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
تاریخ درج آگهی : شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶
آگهی های ویژه : غیره