آب یونیزه قلیایی در درمان اعتیاد

آب یونیزه قلیایی در درمان اعتیاد

نام :رمضانی
تلفن تماس : 22755069
استان : تهران
آدرس : خیابان ولیعصر-بالاتر از زعفرانیه-روبروی باغ فردوس-جنب بانک سامان-پلاک2944-طبقه 2-واحد3
بازدید : 25919

مصرف مواد مخدر صنعتی و سنتی وناخالصی ها از جمله کراک ،کوکائین،شیشه ، روان گردانها،اکستازی،آمفتامین و محرکهای متعدد دیگر فرد را بی خواب و بی قرار و بیش از حد فعال می کند و فرد را در نتیجه فعالیت زیاد در روزهای بعد دچار کوفتگی و بیحالی و دچار افسردگی در درجات مختلف می کند.در نتیجه افراد به خاطر سر خوشی کاذب دچار سایکوتیک (مرگ مغزی) می گردند و سرتونین مغز آنها از بین می رود و حتی قوه تشخیص از آنها گرفته می شود که با مصرف آب یونیزه قلیایی ویژن سلامت قرن میتوان گردش خون را تا حد زیادی بالابرد وبا اکسیژن بالای آب قلیایی، اکسیژن رسانی به خیلی از بافتها از جمله مغز را افزایش داد. اگر چه در صورت قطع مصرف، بیمار پیشگیری می کند اما نباید وی را دچار اشتباه کند که فکر کند مصرف اینگونه مواد مخدر بصورت انواع آدامسی،قرص ،کپسول، پودر استنشاقی ،بخاری،دودی و شعله،تزریق و خوراکیهای مختلف مصرف پزشکی و درمانی دارد در صورتیکه صرفا بعنوان مواد مخدر و بنام داروهای ضد افسردگی و شادی بخش معروفند و مستقیما روی سیستم عصبی مرکزی عضلانی و ادراکی تاثیر مستقیم دارند و آن را دچار آسیب می کنند.
با استفاده از سیستم سمزدایی آب قلیایی میزان قابل توجهی عوارض مصرف در فرد کاهش می یابد.در افراد معتاد عمل دم و بازدم مکرر باعث خشک شدن و نا مرطوب شدن مجرای تنفسی و ایجاد تک سرفه های مکرر می گردد. اگر روند احیاء و پیشگیری و اکسیژن رسانی و رطوبت کافی به ریه توسط آب یونیزه قلیایی و آنتی اکسیدانها لحاظ نشود دیری نمی گذرد مانند بسیاری از بیمارها داشتن کپسول اکسیژن انفرادی بردوش و استفاده از ماسک ضروری می گردد.
شرکت ویژن سلامت قرن تنها نمایندگی انحصاری کی وای کی در ایران پیشرفته ترین دستگاه تولید کننده آبهای یونیزه و قلیایی را ارائه می دهد.تنها با یک تماس پکیج و اطلاعات دقیقتر را دریافت نمایید
Tel:021-22755067-9
: آدرس سایتwww.visionwater.ir
www.kykiran.ir
آدرس ایمیل :vision_salamat@yahoo.com
آدرس:خیابان ولیعصر-بالاتر از زعفرانیه-روبروی باغ فردوس-جنب بانک سامان-پلاک2944-طبقه 2-واحد3




قیمت :
به روز شده در : يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
تاریخ درج آگهی : جمعه ۷ بهمن ۱۳۹۰
آگهی های ویژه : غیره