تولید و فروش ورق آلوبوند یو اس ای امارات

نام :شرکت آلوبوند یو اس ای
تلفن تماس : 021-22925632
استان : تهران
آدرس : میدان مادر-خ وزیری پور- کوچه کاووسی- پلاک 20 - طبقه اول
بازدید : 43809

ورقهای کامپوزیت آلوباند محصول کمپانی امریکن بیلدینگ تکنولوژی ، واقع در ایلونویز آمریکا بوده و بزرگترین تولید کننده ورقهای کامپوزیت با تاسیسات اصلی در اروپا و خاورمیانه و هند میباشد. دو مرکزتاسیسات اصلی جدید در سریلانکا و عربستان سعودی با ظرفیت تولید بیش از 15000000 متر مربع ورق کامپوزیت وتولید 20000 تن کویل روکش دار در ژوئن 2012 راه اندازی شد.
با بیش از پنجاه و پنج میلیون متر مربع نصب در سراسر دنیا ، آلوباند گزیده منتخب طراحان بین المللی در90 کشور دنیا برای نمای خارجی پروژه های عظیم میباشد.
گروه تخصصی R&D آلوباند همواره در حال توسعه محصولات جدید با تمرکز بر روی محیط و استفاده مناسب از آن است.این امر بر گرفته شده از توسعه آلوباند به عنوان بزرگترین تولیدکننده ورقهای کامپوزیت دنیااست که نه تنها در معماری و طراحی داخلی ، بلکه به عنوان یک سیستم کامل در صنعت سبز مورد استفاده قرار میگیرد.امروزه آلوبوند با میزان تولید تراکم کم و کامپوزیت آلومینیومی آیینه ای خورشیدی با تراکم بالا که در حال حاضر به عنوان جایگزین آیینه های شیشه ای در فرورفتگی محدب انرژی خورشیدی و افزایش دهنده انعکاس در صنعت صدا و تصویر است ، در سطح تجاری مشغول به فعالیت میباشد.
آلوباند یو.اس.آ Alubond U.S.A ورق کامپوزیتی است که از دو لایه آلومینیومی به دور یک هسته میانی تشکیل شده است.این نسل جدید از تکنولوژی که با پروسه های شیمیایی و میکانیکی ادغام شده است ، تولید ورقهای کامپوزیت آلومینیوم را به یک پروسه استثنایی در این سطح تکنولوژی قرار داده است.سطح آلومینیوم خارجی در ورقهای نمای بیرونی توسط روکش فلورکربن پانصد کینار پی وی دی اف پوشش داده شده است و سطح لایه زیرین توسط روکش محافظ رنگی ، جهت جلوگیری از ایجاد خورندگی پوشانیده شده است.
گزیده ای ازسازه های بین المللی که با این شرکت همکاری داشته اند :
پروژه های جهانی : برج خلیفه امارات متحد عربی – اسکیدمور، اوینگ ومریل - مرکز تعلیم انفوسیس هند – فرودگاه شرم الشیخ مصر –
هتل ولا- برچ کیپکو- هتل هالیدی ابوظبی
وکلای شرکت تابحال چندین انبار و پروژه غیرقانونی برند آلوباند را تحت پیگرد قانونی قرار داده اند.
برای اطلاعات بیشتر لطفا با دفتر مرکزی کارخانه تماس حاصل فرمایید.
دفتر مرکزی کارخانه : 22925632
09124241417 – 09128570616
پست الکترونیکی maher@alubond.com



قیمت :
به روز شده در : چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲
آگهی های ویژه : دیوار پوش ، پوشش نما