کامپوزیت پلییمری پلی آستان

نام :محمدی
تلفن تماس : 09183141316
استان : تهران
آدرس : تهران
بازدید : 43064

به نام خدا
پس از آزمایشات علمی و عملی بسیار و تایید ارگانهای معتبر این ماده در زمینه های :
برق – ساختمان – بهداشتی – صنعتی – الکترونیک - و صنعت برق فشار قوی با تحمل ولتاژ بسیار بالا ( تا 200 هزار ولت ) و رشته های مختلف دیگر از جمله کوتینگ بدنه کشتیها و لوله های نفت و آب و گاز و مخازن و ... کاربرد داشته و خاصیت ضد آب و ضد اسید وضد کلیه شوینده ها و حلال های مختلف دیگر را و همچنین نچسبیدن خزه و جلبک و حتی باکتری به این ماده کامپوزیت را برای اولین بار در دنیا ساخته و در اختیار دارد.
لازم به ذکر است که این ماده به تایید بعضی از ارگانها از جمله اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی و پژوهشگاه نیرو ، دانشگاه صنعتی شریف ، گروه کارشناسان ایران و دانشگاه هامبورگ رسیده است و اخیرا\" نیز به ثبت جهانی رسیده است.
مشخصات و مختصات فنی کمپوزیت پلیمری :

1 – وزن این ماده تا سنگ بوده و به دلخواه قابل تغییر است و کلا\" سبک است.

2 – در مورد رنگ تولیدی محدودیتی نداشته و مطابق رنگ و طرح دلخواه قابل تولید است .

3 – این محصول محدودیت ضخامت نداشته و در ضخامت های دلخواه قابل تولید است .

4 – در مقابل جریان برق فشار ضعیف و فشار قوی هادی بوده و همچنین صد در صد عایق است و تا ولتاژ 200 کیلو وات ( 200 هزار ولت) تحمل ولتاژ برق دارد.

5 – چون ماده ابتدا به صورت سیال است لذا از قدرت قالب گیری و فرم پذیری بالایی برخوردار است.

6 - ضریب تخلخل در این کار صفر است لذا نسبت به سایر موارد مشابه از مقاومت بالایی برخوردار است و حداقل حرارت 600 درجه به صورت متناوب توسط اداره استاندارد بر روی آن تست شده که در آن حالت قطعه کار یک سانتی متر ضخامت فقط کمی نرم شده ولی اینکه قطعه در مقابل حرارت سیال شود امکان ندارد.

7 – قطعات تولید شده از این کمپوزیت صد در صد در مقابل اسیدها و بازها و شوینده ها و سایر حلال ها استحکام داشته و آن ها هیچگونه اثری بر روی این ماده ندارند ، قابل ذکر است که طبق تایید دانشگاه صنعتی شریف حتی خزه ها و جلبک ها و قارچ ها و حتی میکروب ها و اشعه نور خورشید و آب دریا هم اثری روی این ماده ندارند.

8 – طبق تایید دانشگاه صنعتی شریف میزان تحمل فشار بر روی یک قطعه با ضخامت 27 میلی متر مقدار بیش از 35 تن فشار را تحمل نموده است ،
همچنین نوع نرم آن که کاملا\" انعطاف پذیر است نیز دارای تحمل فشار بیشتری میباشد .

puliastan.8m.com

http://puliastan.blogfa.com

e-mail : puliAstan@yahoo.com

تلفن تماس : 09183141316



قیمت :
به روز شده در : دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۸۹
تاریخ درج آگهی : دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۸۹
آگهی های ویژه : بورس مصالح ساختمانی