تولید، فروش و صادرات ژئوتکستایل

تولید، فروش و صادرات ژئوتکستایل

نام :مهماندوست
تلفن تماس : 8415082 9155042962
استان : خراسان رضوى
آدرس : مشهد، خیابان آبکوه، خیابان شهریار جنوبی، نبش ابوسعید ابوالخیر، پ 122
بازدید : 24943

ژئوتکستایل ها پوشش نفوذپذیر از الیاف پلی‌استر هستند که دارای مقاومت بسیار عالی و سازگار با اغلب خاکها می باشند.
ژئوتکستایل جهت مسلح‌سازی، جداسازی، زهکشی مناسب، اضافه نمودن قدرت باربری آسفالت و خاک، افزایش عمر مفید آسفالت، حفاظت سازه‌ای از سواحل و بنادر، نشست همگون در سازه‌های دریایی نظیر موج شکن‌ها، حفاظت زمین‌های در حال فرسایش، حفاظت از لایه بالاست در راه‌آهن، افزایش قدرت باربری بستر راه و راه‌آهن، حفاظت از لایه‌های ژئوممبرین و بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارد.
ژئوتکستایل‌ها را جهت تسلیح، تقویت و پایدارسازی بستر و ساحل‌های و فونداسیونهای سست و یا احداث راه و راه‌آهن و احداث و تعمیر جاده ها، احیاء اراضی ساحلی و توسعه بندرگاه‌ها و یا احداث موج‌شکن و دیگر سازه‌های دریایی، روی بسترهای فوق‌العاده سست بکار می‌‌برند. همچنین از کیسه‌های شنی ژئوتکستایل‌ جهت راه حلی مطمئن برای ترمیم سریع و اقتصادی موقت سازه‌های ساحلی صدمه دیده، استفاده می‌‌شود. همچنین در سد سازی، مکانهای دفن زباله، احداث بسترهای آب و حوضچه ها، ایجاد شیبهای تند پایدار ، جلوگیری از فرسایش و نیز حفاظت از لوله ها و ژئوممبران کاربرد گسترده ای دارد.
شرکت چتر پیروزگام آسیا با حفظ اعتبار تجاری خود در عرصه بین المللی توانسته است کشورهای همسایه ازجمله ترکمنستان، افغانستان، ترکیه وکشورهای حوزه خلیج فارس از جمله عراق، عمان وکشورهای آسیای میانه از جمله ارمنستان وگرجستان را تحت پوشش قراردهد.



قیمت :
به روز شده در : پنحشنبه ۵ تير ۱۳۹۳
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

جستجوی های مرتبط

آگهی های ویژه : تولید کننده مصالح ساختمانی