کفپوش ورزشی پلی اورتان گرانولی یکپارچه

کفپوش ورزشی پلی اورتان گرانولی یکپارچه

نام :محسن حکیمیان
تلفن تماس : 09122939909
استان : تهران
آدرس :
بازدید : 31838

کفپوش ورزشی بر پایه پلی اورتان ریختنی که لایه ای بدون درز ایجاد مینماید.
کفپوش پلی یورتان ورزشی گرانولی با طول عمر نامحدود و ترمیم پذیر.

کف پوشش دو جزئی بر پایه پلی یورتان می‌باشد که بعنوان یک کفپوش استاندارد و بدون درز بصورت یکپارچه بروی سطح سالنهای ورزشی طراحی و اجرا می‌گردد. این کفپوش به دلیل دارا بودن استانداردهای لازم و استفاده از خورده مواد لاستیکی نرم در اجراء ، آن را به عنوان گزینه اول انتخاب در فضاهای باز و سالنهای ورزشی کرده است.
بصورت لایه لایه اجرا میگردد و روکش نهایی آن از یک لایه پوشش لاک پلی اورتان ضدخش تشکیل شده است که درصورت سایش قابل ترمیم است و این مزیتی بسیار مطلوب برای انتخاب این محصول بعنوان کفپوش سالنهای ورزشی میباشد.
کفپوش پلی یورتان ورزشی در رنگهای مختلف با شفافیت و جلای بالا, محیط را بسیار زیبا و آرامبخش می‌کند. ضمناً از انعطاف پذیری خوبی نیز برخودار می‌باشد که این خصوصیت آنها را به گزینه مناسب جهت اماکن ورزشی تبدیل می‌کند.

کاربرد کفپوش پلی یورتان ورزشی

خصوصیات فنی آن مانند: مقاومت زیاد در مقابل سایش و قابلیت اجراء در  فضاهای باز وسرپوشیده  و مقاوم در مقابل برف وباران و سرما وگرم آن را در رده مناسبترین کفپوشها برای محیط‌های ورزشی، تجاری، آموزشی و مکانهای تفریحی و ویلاهای شخصی و پارکینگ‌ها قرار می‌دهد.

مزایای کفپوش پلی یورتان ورزشی

 جلوگیری از آسیب دیدن ورزشکاران و لغزش بدلیل اصطکاک وگیرایی سطح کفپوش. قابلیت اجراء درمحیط‌های باز و سالنهای چند منظوره ورزشی رشته‌های بسکتبال- والیبال- هندبال- فوتبال- تنیس وبازی کودکان. مقاوم در مقابل سایش , برق فشار قوی, آتش و نیروهای دینامیکی و استاتی. زیبا, شفاف, قابل شستشو بدون نیاز به درز انبساط. عدم جذب انواع آلودگی‌های محیطی. کاملاً بهداشتی. بالاترین میزان نیروی جذب ضربه. امکان خط کشی و طراحی بر روی کفپوش. سازگار با محیط . قابل اجرا روی تمامی‌سطوح( فلزی، بتنی، سنگی، اسفالت، چوبی و غیره). مقاوم در برابر انواع اسیدها، اب باطری، روغن موتور و ترمز، بنزین، گازوئیل و تمامی‌شویندها. نگهداری و تعمیر پذیری آسان. ضد هر نوع لغزندگی.



قیمت :
به روز شده در : يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
تاریخ درج آگهی : شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳
آگهی های ویژه : کفپوش