واتر استاپ - واتراستاپ

واتر استاپ - واتراستاپ

نام :عمران مال
تلفن تماس : 02128429077
استان : البرز
آدرس : تهران ضلع جنوبی مترو شهید نواب صفوی برج سهیل طبقه 3 واحد 308
بازدید : 167766

واتراستاپ - واتراستاپ تخت - واتر استاپ - واتر استاپ تخت
omranmall.com
معرفی محصول

واتراستاپ P.V.C تخت بر پایه مواد خام پلی ونیل کلراید به دلیل آلاستیسیته وانعطاف پذیری بالا در ساخت پروژه های صنایع آب و فاضلاب ، سدها ، استخرها و کانالها جهت جلوگیری از خروج آب و آب بندی درزهای اجرائی و محل های قطع بتن یا اتصال بتن قدیم به جدید بکار می رود که در ابعاد و اشکال مختلف تولید و در بازارعرضه می گردد.

واتراستاپ نوع اول تخت می باشد که در محل قطع بتن و اتصال بتن قدیم به جدید به کار میرود , آن را با علامت E نمایش می دهند و در عرض های 15-20-24-30-40 موجود می باشد.

واتراستاپ نوع دوم حفره دار می باشد که در قسمت هایی که انبساط و انقباظ وجود دارد مورد استفاده قرار میگیرد زیرا دارای یه سوراخ در وسط خود می باشد که انعطاف پذیری بالایی را به محصول می دهد و آن را با علامت O نمایش میدهند که نوع حفره دار هم در عرض های 15-20-24-30-40 موجود می باشد.

نوع سوم واتراستاپ بنتونیتی می باشد که دارای خاصیت متورم شدن تا 4 برابر خود را دارد زمانی که اب به این نوع برخورد میکند کاملا متورم شده و جلوی نفوذ اب و رطوبت را میگیرد و در همه ی مواردی که در بالا ذکر شد مورد استفاده قرار میگیرد.

جهت خرید و استعلام قیمت این محصول به شماره تماس های شرکت در قسمت تماس با ما مراجعه فرمایید و با واحد فروش و تولید در خصوص نیاز و سفارش خود تماس حاصل نمایید.


موارد مصرف

ساخت تونل ها وسدها
ساخت استخرها و کانال ها
ساخت فاضلاب ها و تصفیه خانه های آب
سازه ها و فندانسیون هایی که درمعرض آب های زیر زمینی قرار دارند.
سازه هایی که بتن ریزی در چند مرحله انجام می شود.
قسمت هایی که نیازمند به آب بندی و آب گریزی می باشد.
جهت استفاده در پروژه و ساخت و سازهای عظیم
جهت واترپروف کردن درزهای احتمالی در اتصالات بتن ها



مزایا

مقاوم در برابر مواد قلیایی موجود در بتن
نصب آسان
عمر طولانی متناسب با بتن
مقاومت کششی بالا
انعطاف پذیری بالا
درگیری کافی با بتن
تنوع در سایز
مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و نفتی
مقاوم در شرایط آب و هوای مختلف
آلاستیسیته بالا
قابلیت اتصال ماندگار به بتن
جلوگیری از نشت آب



روش مصرف

واتراستاپ های نوع تخت در محل های پیش بینی شده قطع بتن یا محل های اتصال بتن جدید به قدیم می بایست مورد استفاده قرار بگیرند که نیمی از عرض واتراستاپ در بتن قدیم و نیم دیگر در بتن جدید قرار خواهد گرفت.
همچنین جهت اتصال و ثابت سازی واتراستاپ تخت در سازه ، از گیره هایی كه به این منظور طراحی شده است می توان استفاده کرد و برای اتصال دو قطعه به هم علاوه بر استفاده از over lap می توان از دستگاه جوش حرارتی استفاده کرد.

نکته مهم جهت استفاده از این محصول آن است که سطح زیر کار را کاملا تمییز نموده و از آلودگی مبرا سازید و هرگز این محصول را زیر نور افتاب به مدت طولانی قرار ندهید زیرا اشعه های فرابنفش به ساختار آن آسیب وارد میکند.

در صورتی که میخواهید دو رول واتراستاپ را به هم متصل کنید می توانید از چسب های پی وی سی و یا اتوی آن استفاده کنید که دو رول را کاملا به هم متصل ساخته و با مقاومت بالایی می تواند عمل اب بندی را انجام دهد.



مشخصات فنی
جنس: P.V.C (پلی ونیل کلراید)
رنگ: زرد
وزن مخصوص: 33/1 gr/cm
مقاومت کششی: N/mm 215
درصد ازدیاد طول : 400%
سختی: shore A 70



بسته بندی

کلیه واتراستاپ ها اعم از تخت،حفره دار،بنتونیتی،هیدروفیلی در رول های 25 متری عرضه می گردند و امکان بریدن و ارائه نوار کمتر از 25 موجود نمی باشد و متراژ مورد سفارش باید مضربی از 25 باشد بر فرض مثال در صورت نیاز به 37 متر باید دو رول 25 متری خریداری شود.



انبارداری
در معرضی چربی قرار نگیرد.

از جوندگان دور نگهداری شود.

نگهداری در شرایط استاندارد تا یکسال ماندگار می باشد.

واتراستاپ ها را باید به دور از سرما و نور خورشید نگهداری کرد مخصوصا اشعه فرابنفش و سرمای یخبندان به علت ساختار پی وی سی آن این دو مورد برای این محصول مضر می باشد.



شناخت واتراستاپ مرغوب

رنگ آن یکنواخت و یکدست باشد در غیر این صورت از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است.
واتراستاپ باید دارای آج بوده و آج های آن یکنواخت و یکدست باشد.



احتیاط

در صورت اتصال دو عدد واتراستاپ با استفاده از اتو یا حرارت دادن از ماسک محافظ و عینک استفاده نمایید زیرا دود آن سمی می باشد.

در هنگام استفاده از واتراستاپ هرگز بدنه را سوراخ نکنید زیرا به مرور سوراخ بزرگتر شده و پارگی به وجود می آید و از قدرت مقاومت آن می کاهد،بهترین کار استفاده از گیره می باشد که هر 30-40 سانت یه عدد بر روی نوار قرار می گیرد و با مفتول یا سیم آرماتور بندی به میلگرد متصل می شود.



کلمات کلیدی
واتر استاپ - تخت - واتراستاپ - واتر استاپ تخت - واتراستاپ تخت

سایرمحصولات شرکت:چسب خمیری کاشی ،چسب بتن،پودرکف وسرامیک،چسب بتن اب بندی،واترپروف پودری،چسب کاشت میلگرد وانواع افزودنیهای بتن

تلفن دفتر مرکزی: 02128429077

آدرس دفتر تهران : ضلع جنوبی مترو شهید نواب صفوی برج سهیل طبقه 3 واحد 308
ادرس دفتر کرج : مهرشهر،بلوار امیر کبیر
ادرس كارخانه : شهرك صنعتى اشتهارد
برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت تماس گرفته شود.





قیمت : تماس بگیرید
به روز شده در : دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳
آگهی های ویژه : افزودنی های بتن