ژئودرین نواری , دراسل , ژئودرین سه بعدی , درین سل, دیمپل شیت

ژئودرین نواری , دراسل , ژئودرین سه بعدی , درین سل, دیمپل شیت

نام :sharafi
تلفن تماس : 02177257187 - 09120207297
استان : تهران
آدرس : تهران - خ انقلاب
بازدید : 40427

ژئودرین های نواری (یک لایه مش کامپوزیت شده با دو لایه ژئوتکستایل) مناسب برای استفاده در دیواره گود های ساختمانی و پشت شاتکریت
انواع ژئودرین و شبکه های زهکشی مناسب در پروژه های ایزولاسیون زهکشی فونداسیون و گودهای زیرزمینی، تونل، بام و ... (دیمپل شیت، مش های پلیمری، صفحات زهکشی 3 بعدی CVF ))

دراسل محصولی از شرکت شرکت ژئو عمران سازه پایدار
تولید کننده ژئودرین سه بعدیHdPE در اندازه 50cm*50 با بهترین کیفبت ارتفاع3سانتیمتر تحمل فشار 4ton/m2
شبکه های زهکشی سه بعدی يا CVF ها (Composite Void Former) پانل های پلی اتیلنی به ابعاد 50*50 سانتیمتر و ضخامت 30 میلی متر که جهت زهکشی جریان سیال با قابلیت گذردهی بالا (Flow Rate) مورد استفاده قرار می گیرند و به یاری چفت و زبانه های موجود روی بدنه شان، به آسانی به یکدیگر متصل می شوند و صفحات زهکشی با ابعاد دلخواه ایجاد می نمایند.
ژئودرین ها گروهی از محصولات ژئوسنتتیک هستند که با طول بالا قادر به جمع آوری و هدایت آب می باشند. درین های کامپوزیت با داشتن یک لایه مشبک از جنس پلی اتیلن سنگین در قالب بندی فونداسیون و دیوارهای حائل و همچین زهکشی و تحکیم پارکینگ ها نقش به سزایی دارد؛ درواقع درمرکز ژئوکامپوزیت های زهکش پلیمر به صورت حلقه های پیچ خورده است و در بین دو لایه ژئوتکستایل نبافته قرار دارد که به وسیله حرارت به هم متصل شده اند.



قیمت : 570000
به روز شده در : چهارشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۳
تاریخ درج آگهی : شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
آگهی های ویژه : ورق کامپوزیت, انواع ورق