انواع اسپیسرهای پلاستیکی

انواع اسپیسرهای پلاستیکی

نام :مهدی صدرنژاد
تلفن تماس : 0253-6644466 - 6642119
استان : قم
آدرس : قم-جاده قدیم کاشان-خیابان امیرکبیر-کوی صنعت یدک
بازدید : 11151

تهاجم عوامل محیطی یکی از اصلی ترین دلایل تخریب بتن تقویت شده با میلگرد فولادی است. پوشش بتن که به فاصله سطح بتن تا سطح اولین میلگرد آرماتور گفته می شود ، یکی از مهمترین پارامترهای سنجش کیفیت بتن است. به دلیل عبور اکسیژن و رطوبت از سطح پوشش بتن ناکافی و انبساط ناشی از اکسیداسیون و زنگ زدگی سطح میلگرد، بتن به طرف بیرون فشار داده شده و خرد می شود و متعاقباً اکسیداسیون میلگرد و تخریب بتن با شتاب بیشتری ادامه یافته و از استحکام سازه بتنی به شدت کاسته می شود.به طوری که در هر 2 میلیمتر کاهش درپوشش بتن، می تواند 10 سال کاهش عمر سازه بتنی را به دنبال داشته باشد.
اسپیسرها با فراهم آوردن امکان ایجاد پوشش بتن کافی، نقش چشمگیری در افزایش عمر سازه های بتنی دارند.
اسپیسرهای پلاستیکی با طراحی خاص، حمل و نقل راحت و قیمت مناسب در اشکال ، انواع و اندازه های مختلف برای کاربردهایی نظیر فونداسیون ها ، سقف ها ، دیوارها ، ستون ها و ... مورد استفاده قرار می گیرند

اسپیسر هارد سنگین

مجموعه این فاصله نگهدارها در شبکه‌ میلگردهای سنگینی که مانند فونداسیون های رادیه،فونداسیون های نواری وشناژها، پوتر ها، دال ها و کف سازی ها با میلگرد های پر تراکم و سنگین کار می شوند، مورد استفاده قرار می گیرد.

اسپیسر گرد سبک

فاصله نگهدارهای گرد سبک به نوعی طراحی و ساخته شده است که فقط درشبکه های آرماتور بندی بسیار سبک مانند دیوار ها، ستون ها و یا قطعات پیش ساخته قابل استفاده می باشد.

اسپیسر سوپر گریپ

فاصله نگهدارهای سوپرگرفیپ برای شبکه‌هایی مانند فونداسیون، پوتر و کف‌سازی‌ها استفاده می‍شود. این فاصله‌نگهدار دارای قفلگاه بسیار قوی می‌باشد، بطوریکه میلگردها را در خود قفل کرده و از حرکت میلگردها در خود جلوگیری می‌کند. کارایی این فاصله نگهدارها نسبت به فاصله نگهدارهای سبک‌تر مناسب‌تر می‌باشد و از آنها می‌توان در دیوار هم استفاده کرد.

برای دریافت اطلاعات بیش تر با دفتر فنی این کارخانه در تماس باشید.

برای دریافت نمونه با ما تماس بگیرید.

پژوهش تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان

اعطای نمایندگی فعال در استان ها

هوشمندانه بنا کنید
www.iran-beton.com

دفتر فروش تهران:
22869220
22869228

دفتر کارخانه:
66 444 66 0253

آدرس کارخانه: قم - جاده قدیم کاشان - خیابان امیرکبیر - کوی صنعت یدک



قیمت : 0
به روز شده در : سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
تاریخ درج آگهی : دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
آگهی های ویژه : میلگرد, تیر آهن و آهن آلات ساختمانی