پوشش آب بند پلیمری 2 جزیی

پوشش آب بند پلیمری 2 جزیی

نام :پوشش بتن پارس
تلفن تماس : 09119618300
استان : تهران
آدرس : www.posheshbetonpars.blogfa.com
بازدید : 10918

پوشش آب بند پلیمری

این ماده آب بند که از مخلوط نمودن و ترکیب پودری ( بر پایه سیمان ) و رزین الاستیک حاصل می شود پس از اختلاط کامل دو جزء ، خمیری یکنواخت وروان به رنگ طوسي سير را به دست می دهد که علاوه بر قدرت چسبندگی فوق العاده زیاد به سطوح زير كار امکان پر نمودن تمامی نقاط کرمو ، ترکهای ریز ، خلل و فرج و فرورفتگی ها را دارد و پس از خشک شدن ، لایه ای یکدست و یکپارچه و بدون درز و انعطاف پذیر با قدرت چسبندگی بسیار زیاد به سطوح زیرین باقی می گذارد که از خواص آب بندي و نفوذناپذيري بسيار بالائي برخوردار است .
از خواص ویژه این ماده می توان به قدرت ازدیاد طول آن اشاره نمود زیرا با توجه سهولت اجراء ، به ماده این قدرت را می دهد که در طی دوران بهره برداری اگر ترکی روی سطوح زيركار رخ بدهد این ماده با قدرت ازدیاد طول خود ترک را پل زده و همچنان سازه را آب بند و نفوذناپذیر حفظ نماید .
مزایای پوشش آب بند پلیمری به شرح ذیل می باشد :
1- چسبندگی بسیار زیاد به انواع سطوح ( امکان شستشوی سازه با فشارهای بسیار زیاد )
2- مقاومت بسیار عالی در برابر باران هاي شديد
3- حفظ كيفيت در برابر تابش شديد نور خورشيد
4- انعطاف پذيري مناسب و بدون ترك خوردگي
5- استحکام مکانیکی فوق العاده زیاد (فرسایشی – خمشی)
6- سهولت و سرعت اجراء

**ميزان مصرف با توجه به ميزان زبري سطح زير كار حدود5/1 الي 2 كيلوگرم در 2 لایه مي باشد .
روش اجرا :
ابتدا کلیه سطوح می بایست کاملا تمیز و عاری از هر گونه گرد و غبار ، ذرات سست ، رنگ قديمي و . . . گردد سپس کلیه سطوح را مرطوب نمائید . به منظور سهولت و انجام پذیرفتن کامل عمل اختلاط جزء مایع را داخل ظرفی تمیز ریخته و همچنان که همزن برقی روشن است (دریل  پره ) جزء پودری را به آرامي به آن اضافه بفرمائید این عمل را تا رسیدن به مخلوطي کاملا یکدست و یکنواخت ادامه دهید پس از اتمام عمل اختلاط توسط قلم موی مخصوص اجرای رنگ (قلم موی پهن) ، مواد را یک دست روی سطح اجراء نمائید . و پس از خشک شدن لایه اول ( زمانی که دست به سطوح اجراء شده نچسبید) لایه دوم را خلاف جهت لایه اول اجراء بفرمائید پس از خشک شدن لایه دوم سطوح را به مدت24ساعت آب پاشی بفرمائید.



قیمت :
به روز شده در : يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
آگهی های ویژه : عایق رطوبتی, ایزوگام, قیرگونی