فروش ساندویچ پانل کلین روم

فروش ساندویچ پانل کلین روم

نام :واحد فروش
تلفن تماس : 02128424830 - 02126760208 - 09121204446
استان : تهران
آدرس : تهران-سعادت آباد
بازدید : 46691

ساندویچ پانل :
ساندویچ پانل یک ساختار سبک و مرکب است که از دو طرف به دولایه محدود شده و در وسط یک لایه عایق قرار دارد
که ماده عایق می بایست بسیار نرم و سبک و دارای خواص فیزیکی خاص باشد .ساندویچ پانل ها به دو گروه سقفی
و دیواری تقسیم می شوند و جایگزین بسیار مناسبی برای دیوار ها و تیغه های آجری و سفالی می باشند
برتری های ساندوچ پانل ها نسبت به دیوار های ساخته شده با مصالح سنتی :
به علت استفاده از مواد سبك در هسته اين پانل‌ها، وزن پانل به شدت كاهش می‌يابد و به میزان 8 تا 10 کیلوگرم بر متر مربع می رسد.يك ديواره ساندويچی در مقايسه با نمونه مشابه سيمانی يا آجری گاه تا50 برابر سبك‌تر است. اين مسئله به ويژه در سبك‌سازی فونداسیون و سازه ،مقابله با زلزله و كاهش هزينه زيرسازی بسيار مهم است. علی‌‌رغم سبكي فوق‌العاده ساندويچ پانل ها، اين محصولات مقاومت فوق‌العاده‌اي در برابر انواع بارهای فشاري و ضربه‌اي دارند. اين پانل‌ها نيروی وارده را به خوبي جذب كرده و مقاومت بالاتری نسبت به چوب از خود نشان مي‌‌دهند. اين مسئله در ساخت ديوار‌ه‌ها و سقف‌های كاذب از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.
اين قبيل پانل‌ها بر خلاف ديوار‌ه‌هاي متداول بتني در برابر رطوبت هوا و شرايط خورنده محيطی دچار آسيب‌های ناشی از خوردگی نمی‌شوند. اين مسئله باعث حداقل شدن هزينه تعميرونگهداری مي‌گردد. در مقايسه با پارتيشن‌هاي چوبي اين پانل‌ها از طول عمر چندين برابر در محيط‌هاي مرطوب برخوردارند. همچنين به علت عدم پوسيدگی، از نظر بهداشتی نيز مطمئن بوده و جاي نگرانی برای تجمع ميكروب در ساختمان باقی نمی‌گذارد.
سرعت حمل و نقل و سهولت نصب ساندويچ پانل ها در ارتفاع، مقاومت زياد در برابر نيروهاي برشي ناشي از زلزله، عايق حرارتی صوتی ، عايق رطوبت و عايق صوتي، دستيابی به فضای مفيد بيشتر به علت ضخامت ناچيز ساندويچ پانل ها، صرفه جويی در هزينه پی سازی و اسکلت ساختمانهای بلند به دليل وزن اندک سقف و ديوار از ساندويچ پانل ها، صرفه جويی در هزينه های سرمايش و گرمايش ساختمان به دليل جلوگيری از تبادل سرما و گرما و در نتيجه صرف انرژی کمتر، زيبايي محصول و تنوع رنگ، سهولت پاکيزگی و نگهداری، غیر قابل اشتعال، محافظ محیط زیست، عدم نیاز به قالب بندی، مناسب برای تمامی اقلیم ها، قابلیت شستشو، حذف گچ و خاک، افزایش سطح زیر بنای مفید و تقلیل زمان اجرا به میزان 50 درصد از جمله برتری های ساندویچ پانل ها نسبت به مصالح سنتی می باشند
www.panelkala.org
www.panelkala.com
www.kabirpanel.pcn.ir



قیمت : مناسب
به روز شده در : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲
تاریخ درج آگهی : شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴