اجرای انواع سقف های قوسی، مخروطی ، گرد، گنبدی و منحنی شکل

اجرای انواع سقف های قوسی، مخروطی ، گرد، گنبدی و منحنی شکل

نام :شرکت عقیق سازه ارک
تلفن تماس : 04134788781
استان : آذربايجان شرقى
آدرس : تبریز-خیابان آزادی- ساختمان سنگی- ابوذر-ابوذر2 -پلاک9 طبقه اول
بازدید : 40661

سیستم آرک زیپ یا ایستا درز محصول شرکت عقیق سازه ارک با توانایی تولید یکپارچه بدون محدودیت طول بوده و قابلیت پوشش انواع سقف های قوسی محدب و مقعر را دارد.همچنین این شرکت برای اولین بار در ایران قادر به تولید پروفیل های با ابتدا و انتهای متفاوت یا به اصطلاح مخروطی جهت پوشش سقف های گنبدی شکل و کروی شکل میباشد.
از قابلیت های سیستم (ARC ZIP) آرک زیپ یا ایستا درز تولید پانلها بدون محدودیت طولی و در محل پروژه میباشد که این قابلیت برای سقف های با طول بزرگ بسیار مفید بوده و از هزینه های اضافی حمل و نقل و جرثقیل می کاهد.
از دیگر قابلیت های سیستم زیپ یا ایستا درز امکان اجرای سقفهای قوسی محدب و مقعر به صورت یکپارچه میباشد، به طوریکه میتوان سقف تمامی طرح های معماری قوسدار را با این سیستم کاملا پوشش داد
از مزیت های دیگر این سیستم عدم استفاده از پیچ بر روی پروفیل و سوراخکاری پروفیل میباشد. از آنجاییکه در اکثر پروژه ها اصلی ترین علت نشت آب وجود سوراخهای ناشی از پیچ بر روی سقف میباشد این سیستم با تکنولوژی جدید سوراخکاری و پیچ را به طور کامل از سقف حذف نموده و در نتیجه سقف کاملا یکپارچه و بدون درز خواهد بود.



قیمت : توافقی
به روز شده در : دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴

جستجوی های مرتبط

آگهی های ویژه : تولید کننده مصالح ساختمانی