فروش انواع ساندویچ پانل ماموت,انواع ورق رنگی

فروش انواع ساندویچ پانل ماموت,انواع ورق رنگی

نام :تولیدی پانل
تلفن تماس : 02832222717
استان : تهران
آدرس : مرکز نصب و فروش-گروه صنعتی ماموت
بازدید : 53725

استعلام قیمت ساندویچ پانل,فروش و نصب ساندویچ پانل عایق پلی اورتان,نصب کننده ساندویچ پانل , ساندویچ پانل ماموت، ساندویچ پنل پلی اورتان ، عایق ساندویچ پانل سقفی ، ساندویچ پانل دیواری ضد اتش ، نصب ساندویچ پانل ، ساندویچ پانل ماموت ، نصاب ساندویچ پانل ، انواع پانل ، پانل پلی اورتان قیمت ساندویچ پانل درب کارخانه,
هزینه نصب ساندویچ پانل,خرید مستقیم پانل از کارخانه ماموت,خرید قسطی ساندویچ پانل و کانکس,
رال رنگ ها,کد رنگ های ساندویچ پانل ماموت,ماموت دیزل قزوین,ماموت پانل تهران,دفتر مرکزی ماموت ,
تولید ، فروش و طراحی انواع ساندویچ پانل های سقفی ، دیواری ،ساندویچ پانل اتاق های تمیز و انواع ساندویچ پانل های سفارشی
با پیشرفت بشر در زمینه معماری و ساختمان سازی و با توجه به علاقه ی صاحبان صنایع مرتبط به تنوع روز به روز سازه ها و تاثیر نماهای متفاوت و زیبا در طراحی سازه ها، مجموعه های بسیاری در زمینه ساخت و طراحی ساندویچ پانل و سایر محصولات مرتبط آغاز به فعالیت کردند.
مرجع تخصصی ساندویچ پانل ایران (مجتمع صنعتی ماموت)در این زمینه نامی آشناست. طراحی منحصر به فرد، تولید با کیفیت، ضمانت در فروش ، مقرون به صرفه بودن برای خرید و همچنین اجرای متفاوت و بدون نقص موجب شده است تا صاحبان صنایع خاص و علاقمندان به این صنعت از کنار این نام به راحتی عبور نکنند.
ما ادعا می کنیم با تکیه بر تجربه ای چندین ساله مشاوران متخصصی را در کنارمان داریم که قادر هستند با توجه به نیازمندی مشتری بهترین گزینه را برای محصول و کاربری مشتری پیشنهاد کنند و فرایند تولید و نصب را به گونه ای هدایت کنند تا محصول نهایی دقیقا منطبق با درخواست مشتری باشد.
نیاز به اطلاع رسانی تخصصی تر و جایگزین شدن این سازه ها با ساختمان های سنتی، ما را بر آن داشته است تا آخرین و به روز ترین اطلاعات را در اختیار بازدیدکنندگان قراردهیم. این امر موجب می شود فواید بسیاری از جمله مقاومت، دوام، سبکی، سرعت نصب، نمای زیبا، مقاوم بودن و عایق بودن اهمیت خود را در برابر مشتریان حفظ کنند و تولید کنندگان بزرگ این صنف معرفی شده و روز به روز پیشرفت کنند.
این مجموعه مفتخر است با ظرفیت تولید بیش از 6.000.000 متر در سال و به کارگیری صد ها نفر در خط تولید و پشتیبانی و اجرا ، در وهله ی اول مشتریان را از هرگونه نمونه ی وارداتی بی نیاز کند و در ثانی با کار آفرینی و گسترش روز افزون نیروی کار بسیاری را جذب کرده و با یافتن استعداد های جدید انسانی در جهت رشد نیروی کار قدم بردارد.
تک تک کارکنان و مدیران این گروه همواره با هدف ارتقای سطح کیفی محصولات و ارائه خدمات بهتر در راستای فروش مناسب، سهم عمده ای در بازار ساندویچ پانل ایران دارند و با این امید فعالیت خود را ادامه می دهند که روزی بتوانند تک تک نیازمندی های مشتریان را قابل اجرا نمایند و سازه هایی بی نقص برای اصناف مختلف ارائه دهند.
ادرس: اتوبان کرج به قزوین – هشتگرد –کارخانجات مجتمع صنعتی ماموت

شما میتوانید از طریق واتساب و شماره های زیر با ما در ارتباط باشید .



قیمت : تماس بگیرید
به روز شده در : پنحشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
تاریخ درج آگهی : چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴