مرجع تخصصی انواع ساندویچ پانل ایران

مرجع تخصصی انواع ساندویچ پانل ایران

نام :تولیدی پانل
تلفن تماس : 02832222717 - 09123827865
استان : تهران
آدرس : کارخانجات ماموت
بازدید : 48070

تعهد + تخصص + نیروی کارآمد و توانمند+ سرعت عمل در کار عامل ماندگاری ماست
مرجع تخصصی انواع ساندویچ پانل ایران
ساندویچ پانل سقفی ، ساندویچ پانل دیواری ، ساندویچ پانل پلی اورتان ، ساندویچ پانل سردخانه ای ، ساندوی
ساندویچ پانل سقفی ، ساندویچ پانل دیواری ، ساندویچ پانل پلی اورتان ، ساندویچ پانل سردخانه ای ،
ساندویچ پانل چیست ؟
نوعی از مصالح ساختمانی که از دو لایه ورق که مابین آنها فوم تزریق شده است و جهت پوشش سقف و دیوار بکار می رود را ساندویچ پانل می نامند که بهترین نوع فوم مصرفی از لحاظ عایق و بودن و از نظر استحکام در ساندویچ پانل سقفی فوم پلی یورتان می باشد.

مزیت استفاده از ساندویچ پانل :
عایق حرارتی و برودتی و عایق صوت و مقاوم در برابر رطوبت ، سبک بودن ساندویچ پانل و نهایتاً کاهش وزن سازه ، سرعت در اجرا و کاهش هزینه های ناشی از طولانی شدن پروژه ها، مقاوم در برابر زلزله ، افزایش طول عمر مفید ساختمان و تأسیسات و زیبایی طرح و تنوع در رنگ.
کاربری وکاربرد ساندویچ پانل شرکت ماموت :
ساندویچ پانل های سقفی جهت پوشش سقف سوله های صنعتی ،سوله های ورزشی ، کانکس های پیش ساخته ، ساختمان های ویلایی و آشیانه های هواپیما و کلیه ساختمانهای صنعتی و پیش ساخته می باشد.

مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی و دیواری :
عرض مفید یک متر و عرض غیر مفید 1.08 متر و طول از 2متر تا 14 متر ضخامت از 4 سانتیمتر تا 15 سانتیمتر ورق های مصرفی از نوع الوزینگ گالوانیزه و آلومینیوم می باشد. دیواری با عرض مفید 14/1 بصورت صاف سلفن دار وصاف شیاردار که بصورت دو رو ورق یا یکرو ورق یک رو فویل تولید می شود
این شرکت با بهره مندی از مهندسین ، مشاوران ،طراحان و با پشتوانه نیروهای فنی و متخصص و ورزیده شروع به کارنموده و برای تمامی پروژه ها علاوه بر کنترل کیفی محصولات با بهره گیری از ابزار کنترل دقیق و پیشرفته مراکز علمی وتحقیقاتی به تست و تطابق ویژگی های مصالح بکاررفته با استاندارد های ملی و بین المللی می پردازد و همواره از پیشتازان ارائه طرح های نو در زمینه تولید ومجری انواع پوشش های سوله و سازه می باشد.



قیمت : تماس بگیرید
به روز شده در : پنحشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
تاریخ درج آگهی : شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴