واش بتن پرسی (بهترین قیمت)

واش بتن پرسی (بهترین قیمت)

نام :صنایع سیمانی کیان
تلفن تماس : 02166434371-2
استان : تهران
آدرس : تهران خیابان فرصت شیرازی پلاک 168 واحد 15
بازدید : 61595

قیمت و فروش انواع واش بتن wash beton(کفپوش‌ با پایه بتنی)
به همراه بیمه نامه بیمه البرز ۱۰ سال تضمین کیفیت.

دارای رزین و چسب بتن به منظور افزایش استقامت در برابر سرما و ضربه.

همان‌طور که از نامش برمی‌آید، واش بتن کفپوش‌هایی با پایه بتنی است که از ترکیب سنگ‌دانه‌های رنگی معدنی و طبیعی با اندازه‌های بزرگ و کوچک سیمان به‌ عمل می‌آید. این محصول از سیمان، پودر سنگ و چسب بتن و مواد روان کننده تولید می‌شود و در فرآیند تولید آن از تجهیزات و دستگاه‌هایی مانند فشار آب شدید و ساب استفاده می‌کنند. نمونه‌های متنوعی با برجستگی و رخ‌سنگ‌های متنوع از این محصول در بازار مصالح وجود دارد که در رنگ‌های زیبا زینت‌بخش کف حیاط ،پیاده رو وجاهای دیگر مورد استفاده قرار میگیرد.

کارخانه کیان برنا تنها تولید کننده واش بتن آنتیک(موزائیک شسته )با قطر استاندارد بیش از 4 سانتی متر و ابعاد 40*40 ، 30*60 و 50*50 به روش Vibro Compaction Under Vacuum با تکنولوژی Terastone و تحت لیسانس کمپانی Breton ایتالیا در خاورمیانه می باشد.
موزاییک واش بتن,موزاییک شسته
انتخاب مصالح با کیفیت ، سیستم تولید در خلاء و اتاق بخار ، باعث می گردد تا این محصولات مقاومت سایشی و خمشی بالایی داشته باشند. و همچنین بهرمندی از دستگاه های فول اتوماتیک ,هزینه های مربوط به کارگر و فضای تولید به حداقل رسانیده است به همین دلیل این افتخار را داریم محصولات را با مناسب ترین قیمت به مشتریان خود ارایه دهیم.

کف فرش بتنی(موزائیک شسته )با دستگاه اتوماتیک پرس با فشار 400 تن با نمای رنگی و سنگ طبیعی برجسته ساخته میشود.

واش بتن های کیان برنا، جهت محوطه های پارکها ، ویلاها ، پیاده راه ها ، پارکینگها و روف گاردنها مورد استفاده قرار می گیرد.
www.kianborna.com



قیمت : 15800
به روز شده در : سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
تاریخ درج آگهی : چهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴
آگهی های ویژه : موزاییک