ورق شیروانی و نورگیر سقف سوله

ورق شیروانی و نورگیر سقف سوله

نام :امیر شایانی
تلفن تماس : 09125420265
استان : تهران
آدرس : یوسف آباد-خ هفتم-پلاک 14
بازدید : 12612

ورق های کامپوزیتی آریانیت تحت الزامات استانداردهای بین المللی در بخش های وسیعی از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. وزن سبک، استحکام بالای مکانیکی، مقاومت بالا به خوردگی، مقاومت بالا به مواد شیمیایی مانند اسیدها، بازها، حلال ها و مواد نفتی، عایق مناسب الکتریکی، میزان جذب آب ناچیز و ثبات ابعادی در دمای بالا، از جمله دلایلی هستند که تثبیت کننده موقعیت ورق های GRP در جایگزینی با ورق های فولادی و آلومینیومی و چوبی می باشند.

کاربردها :

صنایع الکترونیکی- درمقایسه با مواد معمول مهندسی همچون فولاد، آلومینیوم و چوب، کامپوزیت های GRP از مزیت های عایق بودن الکتریکی، وزن سبک و مقاومت به خوردگی برخوردارند. این ویژگی ها، کاربردهایی از جمله ساخت سینی های کابل و متعلقات آن، ریل های نردبان، محفظه های الکترونیکی، اجزای برج های ارتباطی را برای ورق های کامپوزیتی GRP به ارمغان می آورد.

صنایع آب و فاضلاب- نسبت استحکام به وزن زیاد، نصب آسان و مقاومت بالا به خوردگی، کاربرد ورق های GRP را به عنوان صفحات آب بند (Weir Plate)، دریچه های کنترل جریان آب و مخازن ذخیره آب ایده آل می سازد.

ساختمان سازی- قابلیت تولید ورق های GRP در ابعاد و رنگ بندی مختلف، وزن بسیار سبک، سهولت سوراخکاری، سهولت برش و نصب ، مقاومت به آتش، ضد آب بودن، قابلیت کاربرد این ورق ها در پوشش سقف انواع سازه ها را ممکن می سازد.

شیمیایی و پتروشیمی - با انتخاب صحیح مواد اولیه می توان مقاومت ورق های GRP در برابر موادشیمیایی، آتش و سایر عوامل محیطی را افزایش داد. این ویژگی به همراه سایر ویژگی های منحصر به فرد GRP کاربرد این ورق ها را در صنایع مختلف شیمیایی و پتروشیمی ممکن می سازد.

مزایای ورق های GRP

* مقاومت عمومی بالای خوردگی در برابر انواع اسیدها، قلیاها، گازهای شیمیایی، اتمسفر دریایی و شهری در محدوده وسیعی از دماها
* عدم وجود بادکردگی و جذب ناچیز آب در مقایسه با چوب
* وجود شفافیت به ویژه در کاربردهای ساخت سقف
* هزینه های نگهداری کم به واسطه عدم هزینه محافظت های خوردگی
* قابلیت تولید ورق ها در اندازه های استاندارد، ابعاد مختلف و رنگ بندی های مختلف
* خصوصیات مکانیکی مناسب همچون استحکام مکانیکی، مقاومت به ضربه و خستگی
* خصوصیات حرارتی خوب به واسطه ضریب انبساط حرارتی ناچیز
* ثبات ابعادی ورق ها تحت بار مکانیکی حتی در مدت زمان زیاد
* مقاومت بالا به حریق به واسطه مواد افزودنی به رزین

مقاومت مکانیکی بالای ورق های کامپوزیت و امکان استفاده از آنها به همراه نبشی، قوطی و دیگر اشکال کامپوزیت، این امکان منحصر به فرد را به صنایع و صنعت گران جهت طراحی، تولید و ترمیم محصولات خود داده است.

برش آسان و قابلیت شکل دهی ورق های کامپوزیت و امکان تولید برخی از آنها به شکل غیر ورقه ای، امکان تولید محصولات نهایی منحصر به فردی را ایجاد نموده است.

امکان اتصال ورق های کامپوزیت به سایر محصولات کامپوزیت از طریق جوش سرد، امکان بروز رسانی های آتی را جهت محصولات تولید شده از ورق های کامپوزیت فراهم نموده است.

*ویژگی ورق کامپوزیت استاندارد :

+ مقاوم به خوردگی اتمسفر شهری و محیط های مرطوب
+ خصوصیات مکانیکی مناسب همچون استحکام مکانیکی، مقاومت به ضربه و خستگی
+ انقباض و انبساط ناچیز حرارتی
+ ثبات ابعادی ورق ها تحت بار مکانیکی در مدت زمان زیاد
+ حاوی مواد ضد آتش و مقاومت بالا به حرارت
+ مقاومت بالا به اشعه UV
+ عدم وجود باد کردگی بر اثر جذب آب



قیمت :
به روز شده در : چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
تاریخ درج آگهی : چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
آگهی های ویژه : ورق کامپوزیت, انواع ورق