بالکن شیشه ای ( شیشه بالکن جمعشو )

بالکن شیشه ای ( شیشه بالکن جمعشو )

نام :امیر خسروشاهی
تلفن تماس : 02144221623
استان : تهران
آدرس :
بازدید : 14235


سیستم پارتیشن بالکن شیشه ای جمع شونده
اطلاعات فنی بالکن شیشه ای
بالکن شیشه ای یا شیشه بالکنی بیشتر به عنوان پوشش و محافظ بالکن و تراس بوده و از پر مصرف ترین محصولات شرکت صنایع آلومینیوم پرتو نما می باشد. بالکن شیشه ای متشکل از دو پروفیل آلومینیوم افقی نصب شده بر روی ساختارهای کف و سقف و همچنین دو پروفیل عمودی در دو طرف بالکن قرار می گیرد. پانل های شیشه ای به ضخامت ۸ میلی متر داخل پروفیل شیشه گیر مونتاژ و سپس به وسیله چرخ ها داخل پروفیل های افقی قرار می گیرد.
اولین پانل شیشه ای (درب) توسط زنجیر که به قفل های بالا و پایین متصل است کشیده شده و درب باز شده و از دریچه تعبیه شده داخل ریل به سمت بیرون هدایت میشود و دیگر پانل های شیشه ای به صورت اسلاید داخل ریل به سمت پانل درب به راحتی حرکت کرده و از خروجی تعبیه شده در روی ریل باز شده , این کار را برای کلیه پانل ها انجام داده تا سیستم به طور کامل باز شود.
بخش آلومینیوم بالکن شیشه ای با رنگ پودری پلی استر پوشش داده شده. RAL 9016 سفید و همچنین پوشش آنادایز آماده و بر اساس سفارش مشتری بر حسب رنگ مورد نظر آماده و در دسترس می باشد.
نصب و راه اندازی بالکن شیشه ای
قبل از نصب، با شما تماس گرفته خواهد شد و تاریخ نصب و راه اندازی دقیق و زمان مورد نظر به شما اطلاع داده خواهد شد. قبل از نصب، مطمئن شوید که فضای کافی مشخص برای حرکت و نصب شیشه بالکن در بالکن یا تراس جهت کار و نصب محیا باشد. به طور معمول تنها یک روز نصب پانل های شیشه ای در محل شما طول خواهد کشید، اگر بالکن بزرگ و یا شرایط کار و نصب پیچیده و سخت باشد زمان نصب و راه اندازی بیشتر نیاز دارد.
>> توجه داشته باشین سیستم بالکن شیشه ای ( شیشه جمع شو ) صنایع آلومینیوم پرتو نما موقع نصب بصورت روکار بوده و هیچگونه تخریب روی نما یا دیوارهای ساختمان ایجاد نمیکند.<<
پس از پایان کار نصب و راه اندازی و آماده شدن سیستم، پرسنل نصب به شما آموزش عملی و دستورالعمل های لازم جهت چگونگی استفاده از شیشه بالکن را به شما آموزش می دهند.
در صورتی که در زمینه خدمات و محصولات صنایع آلومینیوم پرتو نما هرگونه سوالی را دارید، لطفا" با همکاران ما در میان بگذارید، باعث افتخار خواهد بود که در در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم.
این سیستم بیشتر به عنوان پوشش بالکن ها و تراس ها بوده و از پرمصرف ترین محصولات شرکت می باشد. در این سیستم یک ریل آلومینیومی در سقف و یک ریل در کف اجرا شده و فضای بازشو تراس به تعدادی پانل شیشه ای متحرک تقسیم می شود. پروفیل ها و یراق آلات مصرفی در این سیستم همگی وارداتی بوده و محصول بهترین کمپانی کشور ترکیه (آساژ) می باشد. همچنین کلیه شیشه ها با ضخامت ۸ میلی متر از نوع سکوریت (نشکن) ایرانی می باشند. در این سیستم پانل اول ثابت بوده و بصورت درب باز و بسته می شود و بقیه پانل ها به ترتیب و تک تک در مسیر ریل حرکت کرده و در محل درب از مسیر ریل خارج و عمود بر مسیر حرکتی خود در کنار درب قرار می گیرند.

مزایای بالکن شیشه ای تاشو جمعشو ( پارتیشن شیشه ای متحرک)
نمای یکدست شیشه ای جهت فضای پروژه به هر طولی که باشد بدون هیچ ستون یا مانع دید. بالکن شیشه ای این امکان را برای بهره بردار مهیا می کند که در فصول مناسب سال سیستم را به راحتی باز کرده و از هوای آزاد بهره مند گردد. به واسطه بسته شدن فضا با شیشه های متحرک جام تراس، مسیر ورود پرندگان، گرد و غبار، حشرات موذی و حتی نزولات جوی به فضای داخلی مسدود می شود. سیستم بالکن شیشه ای صنایع آلومینیوم پرتو نما به دلیل متحرک بودن و جمع شدن در یک سمت به راحتی قابل شستشو می باشند.

خصوصیات تراس یا بالکن شیشه ای تاشو جمعشو
بالکن شیشه ای یا تراس شیشه ای برای هر پانل قابل اجرا است. این سیستم در هر شکل هندسی اعم از گرد، سهمی، زاویه دار و یا هر شکل دیگر قابل اجرا می باشد. جام تراس بالکنی ۷۰% عایق صوت و ۶۵% عایق حرارت است. شیشه ها توسط نوارH شکل یا جوینت پلاستیکی که از بهترین مواد مدیکال ساخته می شود در همدیگر قفل می شوند و هیچ درزی بین آنها باقی نمی ماند.

برترین مزایا بالکن شیشه ای :
۱ - عایق انرژی ، حرارت و صدا و مانع ورود گرد و غبار
۲ - زیبایی منحصر به فرد و مدرن ، بهره مندی منطبق با سلیقه شخصی از فضا و مناظر اطراف سازه
۳ - استحکام پروفیل و شیشه و مدت عمر بسیار طولانی
۴ - استفاده بهینه از فضای ساختمان و وسعت بخشیدن زیر بنا
۵ - سهولت بسیار در شستشو و نظافت دو طرف شیشه
۶ - امنیت بسیار بالا هم به لحاظ نشکن بودن شیشه و هم به لحاظ عدم قابلیت باز شدن از سطح بیرونی
۷ - کاربرد آسان در هر سطح و سازه اعم از مسکونی و تجاری



بالکن-شیشه-ای-پرتو-نما
موارد کاربرد بالکن شیشه ای :
پنت هاوس، بالکن، گلخانه، پارتیشن بندی دفاتر و منازل، سالن کنفرانس، استخر، ویترین فروشگاه، مراکز خرید، سالن ورزشی و... از این نوع پنجرها جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار و همچنین به عنوان عایق صوتی و حرارتی استفاده می کنند.

انواع مختلف بالکن شیشه ای
بالکن شیشه ای متحرک یا تراس بالکنی شیشه ای شرکت صنایع آلومینیوم پرتو نما در دو دسته کلی با قاب آلومینیومی و بدون قاب (فریم لس) ارایه میشود. در زیر میتوانید انواع بالکن شیشه ای و نحوه عملکرد آن را مشاهده نمایید .
محصولات بالکن شیشه ای ( تراس بالکنی شیشه ای متحرک ) را میتوانید در فهرست زیر مشاهده نمایید :

بالکن شیشه ای متحرک بدون فریم
سیستم بالکن شیشه ای متحرک جمع شونده تاشونده با پنل های شیشه ای مقاوم، این سیستم طوری طراحی شده است که با سیستمی نوین و بدون وجود پروفیل های افقی و عمودی محدود کننده دید، می توانید از چشم انداز و مناظر لذت ببرید. در این سیستم از شیشه های ۸ و ۱۰ میلیمتر سکوریت (متناسب با لنگه ها) استفاده می شود و هر لنگه به طور مستقل و روان حرکت می کند. این سیستم این امکان را به شما می دهد که شما لنگه ها را در یک طرف و یا دو طرف (متناسب با شرایط شما) جمع و پارک کنید.
این سیستم پارتیشن بندی بالکن شیشه ای متحرک جهت فضا سازی در استخرها ، ویلاها، تراس و بالکنها، هتلها ، رستورانها، فضاهای اداری و تجاری و پنت هاووس ها مورد استفاده قرار می گیرد.
بالکن شیشه ای پرتو نما بالکن شیشه ای پرتو نما





پارتیشن متحرک شیشه ای با قاب آلومینیومی
سیستم بالکن شیشه ای ( پارتیشن بندی متحرک ) با قاب آلومینیومی، با قابلیت جمع شدن در طرفین و یا یک طرف، یکی از پرکاربردترین نوع پارتیشن بندی می باشد. این سیستم در حالت بسته، مانند پنجره ثابت امنیت بالایی را ایجاد می نماید و با اینکه در جالت روشنایی روز، نور خورشید را به داخل منتقل می نماید اما در عین حال بهترین عایق حرارتی می باشد. ویژگی این سیستم، عایق بودن در مقابل صدا، گرد و غبار و سرما و گرما می باشد.
این سیستم پارتیشن بندی متحرک جهت فضا سازی در استخرها ، ویلاها، تراس و بالکنها، هتلها ،رستورانها، فضاهای اداری و تجاری و پنت هاووس ها مورد استفاده قرار می گیرد.
بالکن شیشه ای پرتو نما



قیمت :
به روز شده در : يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵
آگهی های ویژه : نمایندگی فروش مصالح ساختمانی