واردات و پخش مستقیم دی اکسید تیتانیوم و تیلوز

واردات و پخش مستقیم دی اکسید تیتانیوم و تیلوز

نام :امینی
تلفن تماس : 09121149857
استان : اصفهان
آدرس : اصفهان-سه راه سیمین-ابتدای خ رودکی-سمت راست-پلاک 466
بازدید : 2294

تیتان
مصرف عمده دي اكسيد تيتانيوم در صنايع رنگ سازي به عنوان رنگدانه مي باشد و همچنين اين ماده در صنايع سراميك، پلاستيك، كاغذ و الكترونيك كاربرد دارد. مصرف اين ماده در كشورهاي پيشرفته تقريبا 10 برابر كشورهاي در حال توسعه مي‌باشد.
تنها در حدود 5 % توليد سالانه جهاني تيتانيوم صرف توليد فلز تيتانيوم شده و 95% باقيمانده در توليد ماده رنگ دي اكسيد تيتانيوم مورد استفاده قرار مي گيرد .اين ماده داراي دو شکل آلوتروپي روتيل و آناتاز است که به واسطه رنگ سفيد ، ضريب شکست بالا ( 49/2- 90/2 ) ، درخشندگي عالي ، بي اثر ( خنثي بودن ) و مقاومت سايشي و حرارتي بالاي آن ، درجه ديرگدازي بالا و توان زياد در توزيع و انتشار يکنواخت در ترکيبات ديگر به عنوان عمده ترين ماده اوليه رنگ سفيد در صنايع رنگ سازي ، کاغذسازي ، پلاستيک ، لاستيک و ... شناخته مي شود .
پودر دي اکسيد تيتان ( روتيل ) که از آن پراکسيد تيتان ، سالسيلات تيتان و تانات تيتان تهيه مي کنند ، عملي همانند اکسيد روي بر روي پوست بدن ايجاد مي کند .
دي اکسيد تيتان براي التيام سوزش هاي پوستي مورد استفاده قرار مي گيرد و منعکس کننده اشعه ماوراء بنفش خورشيد است و بدين جهت در ساختن کرم ها و لوسيون هاي ضد آفتاب ( ضد سوختگي ) استفاده مي شود .
از پودر دي اکسيد تيتان در ساخت قاب کپسول هاي دارويي و پوشش قرص ها نيز استفاده مي شود .
دي اکسيد تيتان در تهيه الياف مصنوعي نيز استفاده مي شود . پودر دي اکسيد تيتان خالص به عنوان رنگدانه در فراورده هاي غذايي کاربرد دارد .
دي اكسيد تيتانيوم در كرم هاي (لوسيون ها) ضد آفتاب استفاده مي شود كه ناشي از توانايي آن در حفاظت پوست مي باشد.
دي‌اكسيد تيتانيوم يك رنگدانة برتر سفيد رنگ با ضريب شكست 55/2- 8/2 است، مقاومت، درخشندگي، پايداري شيميايي و مقاومت در برابر اشعة ماوراي بنفش، غير‌سمي بودن و پايداري در يك محدودة دمايي وسيع و قيمت مناسب آن سبب شده تا از آن در كاغذ، رنگ، پلاستيك، لاستيك، سراميك، پارچه و مواد آرايشي استفاده شود. دو نوع رنگدانة روتيل وجود دارد روتيل و آناتاز. روتيل از شبكة بلوري متراكم‌تري نسبت به آناتاز تشكيل شده و چگال‌تر است و ضريب شكست بالاتري دارد .
رنگدانه مي‌بايست قابل استفاده در مسير سولفاته باشد (روتيل يا روتيل مصنوعي قابل استفاده نيستند) و داراي نسبت FeO/Fe2O3 بالاتري بوده (در اسيد سولفوريك واكنش‌پذير) و آهن، كروم، واناديوم، نيوبيوم، كلسيم، فسفات، اورانيوم، توريم و رنيم كم داشته باشد. خواص فيزيكي تقريبا مهم نيستند

دیگر محصولات
تیلوز
سی ام سی
پلی وینیل الکل
پنتا ( ماده تولید رزین که خاصیت براق کنندگی، نرم کننده و تثبیت کننده می دهد)

لازم به ذکر است این بازرگانی امکان تهیه و توزیع دیگر مواد مصرفی را برای کلیه تولید کنندگان محترم با قیمت مناسب را دارا میباشد



قیمت :
به روز شده در : يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶
تاریخ درج آگهی : دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵
آگهی های ویژه : رنگ و صنایع وابسته