نمای چوبی ترموود

نمای چوبی ترموود

نام :شرکت نقش مهراز
تلفن تماس : 01333133400-02188265136
استان : تهران
آدرس : رشت-گلسار-مابین خیابان های 105 و 107-پلاک 266- تهران-گیشا-خیابان علیالی غربی-پلاک 115
بازدید : 7933

نقش مهراز نماینده رسمی معتبرترین تولید کنندگان چوب های گداخته ( Thermowood ) فنلاند در خدمت شما و صنعت ساختمان ایران با بهترین محصولات اروپا می باشد .
ترموود روشی بر پایه و اساس دو عامل مهم است ، حرارت و بخار .
در این روش به طور خلاصه با کمک این دو عامل تا حد بسیار زیادی نواقص و معایب چوب را بر طرف می­نماید.
در روش ترموود ، چوب با حرارت 180- 250 درجه سانتی گراد همراه با بخار و گردش هوا خشک می­شود. مغز چوب پس از رسیدن به این دما ، به مدت 2 الی 3 ساعت در این دما باقی می­ماند.در این فرآیند از هیچگونه ماده شیمیایی استفاده نمی­شود .

استفاده از بخار در فرآیند ترموود ویژگی های شیمیایی چوب را تغییر می­دهد. در نتیجه فرآیند ترموود رنگ چوب تیره می گردد و توزیع رطوبت در چوب یکنواخت می­شود و خاصیت عایق حرارتی آن نیز بهبود می­یابد. در تیمار حرارتی ترموود چوب در مقابل پوسیدگی مقاوم می­گردد.همچنین بیشتر ویژگی­های نامطلوب چوب تا حد زیادی از بین می­رود.دمای بالایی که به ترموود اعمال می­شود باعث شکسته شدن زنجیره­ های سلولزی و تجزیه اسیدها و خروج عمده رزین چوب می­شود و محیط را برای رشد ریز ارگانیسم ها و حشرات و انواع قارچ­ و کپک نامناسب می­سازد.
باتوجه به عملیات انجام شده بر روی چوب های ترمو و خواص ایجاد شده برروی آن، این محصولات جهت استفاده در نمای چوبی ، فضاهای مرطوب مانند استخرها و ... مناسب میباشند.

_________________

برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت فروش ترموود با شماره درج شده در آگهی تماس حاصل فرمایید .



قیمت :
به روز شده در : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
تاریخ درج آگهی : شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶