قیمت رزین سنگ ، رزین براق کننده سنگ ، براق کننده سنگ آنتیک

قیمت رزین سنگ ، رزین براق کننده سنگ ، براق کننده سنگ آنتیک

نام :الوان پوشش تهران
تلفن تماس : 09352545270
استان : تهران
آدرس : کرج-گلشهر-بلوار الغدیر-کوچه یاس-پ 17-واحد 4-تهران- پژوهشگاه پلیمر-پارک پژوهشگاه پلیمر
بازدید : 37760

خدمات ما تولید مواد براق کننده سنگ ، رزین کاری سنگ ، رزین نماهای ساختمانی ، فروش رزین براق کننده سنگ آنتیک ، جهت اطلاع از قیمت براق کننده سنگ آنتیک ، جلا دهنده های سنگ ، حلال رزین اجرا شده روی نمای موجود ، رزین های جلای دهنده سنگ نما ، جهت اخذ قیمت رزین سنگ آنتیک و مصنوعی ، کیلر پلی اورتان ، لاک های پلی اورتان دو جزیی براق ، جهت دریافت مشاوره فنی در مورد انواع رزین سنگ ، روش رزین کاری سنگ آنتیک ، طریقه مصرف رزین سنگ و .... کارشناسان ما در تمام ساعات روز آماده ازایه خدمات و راهنمایی صحیح به شما میباشند تا بهترین نتیجه با کمترین هزینه اتفاق بیافتد .

رزین براق کننده سنگ آنتیک محصولی کاملا شفاف و بیرنگ میباشد که از آن برای ایجاد براقیت و یا به عنوان پوشش محافظ در برابر آلودگی ها و کثیف شدن ، شوره زدن در نمای سنگی ساختمان در محیط های بیرونی و داخلی استفاده میشود ، قابل اجرا بر روی تمام سنگهای ساختمانی آنتیک طبیعی ، مصنوعی می باشد .
رزین براق کننده سنگ آنتیک از نفوذ آب و سایز عوامل مخرب و آلاینده های محیطی به داخل سنگ و ایجاد شوره جلوگیری می نماید ، کاملا بی رنگ بوده و یک لایه شفاف و بر روی سطح ایجاد می نماید ، ضمن اینکه سبب زیبا تر شدن سنگ ‌گردد ( به رخ آمدن رنگ سنگ و افزایش رخ و زیبایی )
این محصول در برابر نور ماورای بنفش خورشید بسیار مقاوم میباشد و در دو نوع تک جزیی و دو جزیی میباشد که دارای 2 تا 5 سال ضمانت محصول و دوام میباشد .
این محصول به اصطلاح باعث به رخ آمدن جلوه سنگ شده و ایجاد حالت خیسی دایمی روی آن میباشد ،براقیت سطح را بیشتر می نماید از این محصول برای براق کردن سنگ های آنتیک ساختمانی که به صورت طبیعی و مصنوعی هستند استفاده می شود .
• این محصول دارای طبقه بندی منحصر به فردیست که میتوانند در شرایط اقلیمی سرد مانند ( کرمانشاه ، سنندج ، اردبیل و تبریز و... ) ، گرم و خشک ( تهران ، قزوین ، اصفهان ، یزد و .... ) شرجی ( کیش ، بندر عباس ، مناطق شمالی کشور و... ) دوام داشته باشد .
• نوع تک جزیی این محصول دارای 2 سال ضمانت بی قید و شرط میباشد
• نوع دو جزیی دارای 5 سال ضمانت تضمین کیفیت میباشد .

انواع رزین های براق کننده سنگ و پوشش های محافظ سنگ :
• رزین های براق کننده سنگ آنتیک تک جزیی
• رزین های براق کننده سنگ آنتیک دو جزئی

خواص و مزایای :
• مقاوم در برابر شوره و سفیدک و ورقه شدن
• مقاومت بسیار بالا در برابر زرد گرایی
• مقاوم در برابر نفوذ آب روطوبت و آلاینده های محیطی
• عدم تغییر رنگ سطح و حفظ مشخصات در طول دوره بهره برداری
• افزایش طول عمر سنگ آنتیک اجرا شده در نما داخلی و خارجی
• جلوگیری از کثیف شدن سطح سنگ آنتیک اجرا شده
• قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد
• قابلیت نفوذ در انواع سنگ های آنتیک ساختمانی
• مقاوم در برابر خراش و آسیب دیدگی ناشی از وزش ریز گرد ها بخصوص در مناطق مرکزی
کاربردهای رزین براق کننده سنگ آنتیک :
• محافظت از نما و انواع سنگ های ساختمانی
• ایجاد سطح نفوذ ناپذیر و براق کننده سر

روش مصرف رزین های براق کننده سنگ های آنتیک طبیعی و مصنوعی( چگونه سنگ را براق کنیم ):
این محصول در دو نوع رقیق و غلیظ می باشد که به اشتباه در بازار به اسم تینر خورده و تینر نخورده باب شده است .
روش درست مصرف رزین های براق کننده سنگ آنتیک و دیگر براق کننده ها به این صورت می باشد :
* دسته اول به جهت پایین بودن ویسکوزیته رزین براق کننده سنگ آنتیک ضمن افزایش قدرت نفوذ به درون بافت و ساختار سنگ امکان اتصالات مکانیکی و شیمیایی با ذرات معدنی و عوامل سست موجود در بافت سنگ شده و از رشد و نمو و تشکیل پدیده شوره و عوامل مضر دیگر که سبب ایجاد چهره زشت در سنگ می کنند جلوگیری کنند .
همچنین سبب اشباع شدن کاپیلارها و تخلخل موجود در سنگ می گردد ، جهت افزایش براقیت بیشتر می‌توان از انواع با ویسکوزیته بالا استفاده نمود که می‌توان آن را با پیستوله نیز اجرا بود .
مشخصات ظاهری :مایع بی رنگ
نوع بسته بندی : ۱ لیتری ۴ لیتری و ۲۴
شرایط نگهداری :
پس از مصرف درب آن بسته شده

• مجموعه تولیدی ما آماده ارایه خدمات اجرایی ، فروش در زمینه اجرای رزین های براق کننده سنگ آنتیک و مصنوعی ، اجرای پوشش های محافظ در سراسر کشور هستیم . کارشناسان ما همواره در تلاش در ارایه بهترین محصول به شما بر اساس نیاز شما هستند ، تا کارفرما بتواند با کمترین هزینه نهایتا بهترین نتیجه دلخواه خود را حاصل کند . امیدواریم بتوانیم در این زمینه خدماتی در خور مهندسین ارایه دهیم ، همچنین جهت اطلاع از لیست قیمت رزین های براق کننده سنگ آنتیک و قیمت روز رزین براق کننده سنگ آنتیک ، واکس براق کننده سنگ ، مواد براق کننده سنگ ، قیمت لاک پلی یورتان ، قیمت رزین براق کننده سنگ، جلادهنده براق کننده سنگ آنتیک و گیوتین اخذ نمایندگی و پخش در استان ها میتوانید در ساعات اداری با ما تماس بگیرید .
آدرس سایت ما :
http://www.alvanview.ir/
ساعات تماس با بخش فروش و فنی :
شنبه تا 5 شنبه 7.30 الی 20.00
جمعه : 8.30 الی 14.00
شماره تماس :
09352545270



قیمت : 14000
به روز شده در : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲
تاریخ درج آگهی : دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
آگهی های ویژه : رنگ و صنایع وابسته