چسب بلوک، الیاف، فوم و مواد افزودنی بتن

چسب بلوک، الیاف، فوم و مواد افزودنی بتن

نام :شرکت دریم بتن
تلفن تماس : 02156531223
استان : تهران
آدرس :
بازدید : 74074

الیاف شیشه، انواع فوم پروتئینه و فوم شیمیایی، زودگیر بتن، عایقهای رطوبتی، پایدارکننده بتن، ضد یخ بتن، روغن قالب، چسب سرامیک و چسب کاشی، الیاف پلی پروپیلن و دیگر مصالح ساختمانی: تولیدات شرکت ساختمانی دریم بتن، تأمین تولیدکننده مواد اولیه بلوک بتن سبک CLC میباشد.
الیاف شیشه:
از بریدن الیاف شیشه پیوسته تهیه شده است که بطور ویژه جهت تقویت رزین طراحی گردیده است. این محصول عاری از هرگونه مواد خارجی، آلودگی، روغن یا گریس و توده های تجمعی الیاف شیشه میباشد. فرآیندپذیری عالی، سهولت ترشوندگی و پراکندگی در رزین و پیوستگی دسته الیاف از دیگر ویژگیهای این محصول میباشد.
الیاف شیشه بریده شده جهت افزایش خواص مکانیکی مانند مدول، استحکام کششی، خمشی و ضربه در کامپوزیت ها مورد استفاده قرار میگیرد.
الیاف پلی پروپیلن:
الیاف پلی پروپیلن جهت مسلح نمودن بتن، جلوگیری از ترکهای حاصل از جمع شدگی بتن، افزایش مقاومت ضربه ای، کششی، برشی و سایشی بتن، افزایش نفوذناپذیری آب و... بکار میرود.
موارد استفاده از الیاف پلی پروپیلن:
1- ملات های نازک سیمانی 2- کف سوله های صنعتی، پل ها و کانالهای آب 3- تولید لوله های سیمانی 4- پوششهای ساختمانی و رنگهای سلولزی 5- استفاده در بلوک های سقفی و تیغه ای 6- سقف های کامپوزیت، ستون و دیوارها 7- قطعات بتنی پیش ساخته و جدول ها 8- ملات های نازک زیر تیرچه بلوک.
فوم AK350:
مایع فوم پروتئینه جهت ساخت بتن هوادار بکار میرود. مایع غلیظ جهت ساخت حبابهای هوای پایدار با نسبت 3% با آب رقیق و با استفاده از تجهیزات مناسب، هر لیتر از مایع فوم میتواند به هزار لیتر کف پایدار تبدیل گردد. این فوم بر پایه پروتئین حل شده و دارای آنزیمهای فعال میباشد که در صنعت ساختمانی برای در برگرفتن حبابهای هوا در سیمان استفاده میشود.
فوم AK700:
مایع کف زا شــــامل ترکیبات پروتئینه و حلال های شیمیایی بوده و توانائی ایجاد حباب های ریز، فشرده و بسیار پایدار را دارا میباشد. کف ایجادشده دارای آبدهی اندک بوده و از پایداری بالایی برخوردار میباشد. پایداری حبابهای ایجاد شده بگونه ایست که توانایی نگهداری حجم بتن تا زمان گیرش اولیه بتن را دارا بوده و از نشست بتن جلوگیری مینماید.
میزان مصرف: متناسب با نوع مصرف در تولید بلوک حدود 2لیتر و در کف سازی حدود 1.8 الی 2لیتر در هر متر مکعب میباشد.
زود گیر RP-50 (کاملاً سازگار با انواع بتن کفی)
زودگیرRP-50 ضمن بهره گیری از خواص انواع زودگیرهای موجود در صنعت بتن، سازگاری کامل با انواع فوم و همچنین بتن کفی را دارا میباشد و بر خلاف زودگیرهای موجود در بازار که غالباً موجب ضعیف شدن حبابهای کف و حتی کاهش حجم فوم میگردد، کاملاً سازگار با فومهای پروتئینه و شیمیایی ارائه شده میباشد.
عایقهای رطوبتی:
این محصول بصورت امولسیون در آب و پرایمرهای بر پایه آب میباشد. عایق رطوبت در صنعت اتومبیل سازی, صنایع کشتی سازی، صنعت فلزکاری و دیگر صنایع وابسته بکار میرود و قابلیت تحمل دمای این محصول در درجه حرارت غیرمستقیم 140+ درجه و در هوای سرد 35- درجه حالت خود را بدون شکنندگی بر روی سطح حفظ مینماید. قابل اجرا بر روی سطوح افقی و عمودی که در نوع غلظت خود بدون شوره می باشد.
پایدارکننده بتن:
این محصول جهت افزایش پایداری حبابهای هوا در فوم بتن مصرف میشود که میزان مصرف آن در هر مترمکعب میزان 1کیلوگرم میباشد.
چسب بلوک پودری و خمیری:
این چسب جایگزین مناسبی برای ملاتهای سنتی جهت اجرای دیوارچینی برای نصب انواع آجر، بلوک هبلکس، سیلیس، بتن سبک و بتن گازی، پر کردن بتنها، ترمیم آسیب دیدگی و بریدگی قطعات بلوک سبک، پلاستر و جایگزینی گچ کاری روی قطعات بلوک سبک بکار میرود.
روغن قالب:
این محصول جهت کاهش چسبندگی بین بلوک و انواع قالبهای چوبی، فلزی، پلاستیکی و فایبرگلاس بکار میرود. هر کیلوگرم از این مواد قابلیت پوشش دهی بین 20تا 40مترمربع را دارد. http://www.dreambeton.com
چسب کاشی پودری و خمیری:
جهت چسباندن انواع کاشی و سرامیک بر روی سطوح استفاده میشود. از خواص آن میتوان انعطاف پذیری عالی در برابر حرکتهای ساختمانی و مقاومت بالا در برابر ضربه های احتمالی ساختمان نام برد.
ضدیخ بتن:
جهت کاهش احتمال یخ زدگی بتن در سرما استفاده میشود. میزان مصرف آن بسته به عیار سیمان و درجه دمای محیط بتن 5/1تا 5کیلوگرم در هر مترمکعب میباشد.
تلفن: 02156531223 الی33 m.saffari@dreambeton.com
کارخانه: تهران- کیلومتر6 اتوبان تهران- قم www.dreambeton.com



قیمت :
به روز شده در : يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
تاریخ درج آگهی : جمعه ۲ دی ۱۳۹۰
آگهی های ویژه : افزودنی های بتن