فروش فوری ساندویچ پانل-درب سردخانه-فوم فشردهxps-ورق-PU

فروش فوری ساندویچ پانل-درب سردخانه-فوم فشردهxps-ورق-PU

نام :کیان صنعت توکان
تلفن تماس : 09353135055
استان : تهران
آدرس : تهران
بازدید : 50486

فروش ویژه پانل << به مدت محدود>>
___ساندویچ پانل دیواری4سانت با فوم پلی یورتان ضخامت ورق040دانسیته35 هرمترمربع 138.000 تومان
___ساندویچ پانل سقفی4سانت با فوم پلی یورتان ضخامت ورق040دانسیته35 هرمترمربع 148.000 تومان
........................................................................................................................................................
فروش فوری ساندویچ پانل با انواع ورق های گالوانیزه رنگی، آلومینیوم، آلوزینک و همچنین عایق پلی یورتان با دانسیته 040 و 35 و با کلاس b2 و b3به فروش می رسد.
ویژگی ساندویچ پانل عبارت اند از:
* برتری ساندویچ پانل بر مصالح سنتی * سبک سازی سازه * ایمنی در سازه *قیمت تمام شده پایین *قابلیت بازیافت *عایق بسیار قوی انرژی *عایق رطوبت نم *عایق صوت * عایق حرارت گرما * عایق برودت سرما *مقاومت شیمیایی بالا* مناسب از لحاظ بهداشتی و قابل شستشو * سرعت در اجرا * دقت در نصب * حمل و نقل بسیار راحت * سهولت در تغییر و تعویض * مقرون به صرفه اقتصادی* عمر مفید بالا * مقاوم در برابر اشتعال و کند سوز بودن آن * سبک بودن در مقایسه با سایر مصالح سنتی * تنوع رنگ بالا* مقاوم در برابر زنگ زدگی * سهولت در نصب * مقاومت بالا در برابر خوردگی و پوسیدگی * مقاومت بسیار بالا در برابر میکروب و قارچ وکپک * قابلیت انعطاف بالا * قابلیت استفاده مجدد در پروژه های دیگر
کاربرد ساندویچ پانل: پوشش سقف- بعنوان دیوار های جدا کننده و دیوارهای خارجی- سالن های کنفرانس آمفی تئاتر و نمایشگاه ها و سالن های ورزشی و سالن های تولید –کانکس و اتاقک و خانه های پیش ساخته- مرغداری و کشتارگاه و بعنوان عایق حرارت وبرودت می باشد- مدارس-بیمارستان ها- درمانگاه های سیار- مکان های عمومی یا خصوصی- سردخانه های صنعتی و نیمه صنعتی- در اکثر ویلا های پیش ساخته و مناطق مسکونی- سوله های کارخانجات و سازه های فضایی- سقف کاذب ومکان های سر پوشیده- برای کانتینر ها و کانکس ها -در سالن ها و انبار ها -صنایع دفاعی
ساندویچ های سقفی و دیواری از ضخامت 3 سانت الی 15 سانت در عرض مفید یک متر (اورلب رایگان) و به طول دلخواه مشتری از یک متر تا 14 متر قابل تولید می باشد.
*** فروش فوری درب سردخانه ریلی و لولایی در اندازه و ابعاد مختلف
درب سردخانه: درب سردخانه لولایی
ساده ترین نوع درب سردخانه نوع لولایی می باشد که به دلیل ساده بودن مکانیزم آن، در بین طراحان و سردخانه داران پرکاربردترین نوع درب سردخانه شناخته شده است. مزیت اصلی درب لولایی قیمت پایین و سادگی مکانیزم آن است که باعث سهولت در نصب و همچنین کاهش هزینه سردخانه می شود، به همین دلیل است که میزان مصرف این نوع درب رایج تر می باشد.
عیب اصلی درب لولایی این است که به دلیل باز شدن کامل آن در هنگام باز و بسته شدن، اتلاف حرارتی بالایی دارد و مناسب برای سردخانه هایی است که رفت و آمد کمتری داشته باشند. همچنین به علت وجود لولا در یک طرف این نوع درب و وارد شدن نیرو به آن، نمی توان درب سردخانه های بزرگ را به این روش ساخت.
درب سردخانه کشویی یا ریلی
در سردخانه های بزرگ که در آنها رفت و آمد زیاد است از درب سردخانه کشویی استفاده می گردد که به دلیل مکانیزم لغزنده و وجود ریل در بالا و پایین این درب ها، به سهولت باز و بسته می شود. درب ریلی عموما به فضایی کمتری برای باز و بسته شدن احتیاج دارد و می توان آن را در ابعاد بزرگ ساخت و همچنین در سردخانه هایی که درب های بزرگ دارند از درب سردخانه موتور دار استفاده می شود که هم سرعت بالاتری دارند و هم به نیروی فرد برای بازو بسته شدن آن احتیاجی نیست.
کاربرد درب سردخانه
• درب سردخانه عموما در ضخامت 7 تا 15 میلیمتر ساخته می شود و در سردخانه های زیر صفر از درب کشویی با ضخامت بیشتر استفاده می شود.
• در درب های کشویی و لولایی به منظور جلوگیری از یخ زدگی از المنت حرارتی استفاده می شود.
• در انتخاب درب سردخانه لازم است به حجم بسته بندی محصولاتی که به سردخانه وارد و خارج می گردد دقت شود. .
*** فروش فوم فشرده xps برای دیوار و سقف سردخانه ها
عایق بسیار خوب در برابر حرارت و برودت
- مقاوم در مقابل جذب آب و حتی عبور بخار آب
- آیزوبرد محتوی مواد اطفای حریق و بسیار کند سوز است که از سرایت ، توسعه و شعله ور شدن آتش جلوگیری میکند.
- چگالی یکنواخت در تمام نقاط و ابعاد بسیار دقیق و گونیا
- با توجه به فشردگی و استحکام فوق العاده XPS این محصول میتواند به راحتی نقش دیوار را در هر سازه ای عهده دار شود.
- غیر قابل نفوذ در مقابل باکتری ها و عدم اجازه به رشد موجودات ذره بینی
- سهولت در حمل و نقل.
ویژگی فوم فشردهxps
عایق بسیار خوب (ضریب هدایت گرمایی * جذب آب بسیار کم (کمتر از 1%) *.عایق مناسب حرارت , صوت و رطوبت* مقاومدر آتش (خود خاموش)* عدم رشد باکتری , قارچ وگیاه * عدم تولید گازهای سمی در معرض حریق * ابعاد بسیار دقیق * دانسیته یکنواخت در تمام نقاط* استحکام بالا در برابر ضربه و فشار
*** فروش فوری انواع ورق آلومینیوم و گالوانیزه رنگی و ساده
09353135055
021-91011233



قیمت : 0
به روز شده در : يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸
تاریخ درج آگهی : دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۸