پودر آلومینیوم درجه یک-پودر الومینیوم هندی-پودرالومینیوم فلک

پودر آلومینیوم درجه یک-پودر الومینیوم هندی-پودرالومینیوم فلک

نام :مهندس محسن بلالی
تلفن تماس : 36296553
استان : تهران
آدرس : ورامین-میدان ولیعصر-کمربندی پرواز-جنب ترمینال
بازدید : 45101

برخی از کاربردهای فراوان آلومینیوم عبارت‌اند از:
حمل و نقل (اتومبیل‌ها، هواپیماها، کامیون‌ها، کشتی‌ها، ناوگانهای دریایی، راه آهن و...)
بسته‌بندی (قوطی‌ها، فویل و...)
ساختمان (درب، پنجره، دیوار پوشها و...)
کالاهای با دوام مصرف کننده (وسایل برقی خانگی، وسایل آشپزخانه،...)
خطوط انتقال الکتریکی (هدایت الکتریکی آلومینیوم از مس بیشتر واز طلا کمتر می‌باشد اما استحکام مکانیکی ان در برابر کشش از مس کمتر می‌باشد و لذا برای ساخت هادی‌های آلومینیوم به منظور استفاده در خطوط انتقال از هسته‌ای فولادی برای تقویت استحکام ان در برابر کشش استفاده می‌کنند معروف‌ترین هادی آلومینیومی با ویژگی‌های بالا که در ۹۰ درصد خطوط انتقال استفاده می‌شود هادی ACSR می‌باشد.
ماشین آلات اکسید آلومینیوم (آلومینا) بطور طبیعی و بصورت کوراندوم، سنگ سنباده، یاقوت و یاقوت کبود یافت می‌شود که در صنعت شیشه‌سازی کاربرد دارد. یاقوت و یاقوت کبود مصنوعی در لیزر برای تولید نور هم‌نوسان بکار می‌روند. آلومینیوم با انرژی زیادی اکسیده می‌شود و در نتیجه در سوخت موشکهای با سوخت و دمازاها مورد استفاده واقع می‌شود.

نقطه ذوب اين ماده 660 درجه سانتي گراد مي باشد و نقطه جوش آن 2467 درجه سانتي گراد و اين ماده در رديف مواد نامحلول قرار مي گيرد.
استفاده از پودر آلومينيوم در نوعي بتن سبك موسوم به گازي (بتن هوادار اتوكلاو شده) باعث ايجاد تخلخل و در نهايت سبكي آن مي‌شود.

کی از استراتژیکی ترین محصولات این شرکت پودر آلومینیوم میباشد که با روش اتمایزینگ گازی تولید میگردد و در حال حاضر این شرکت روزانه ٢٠٠٠ کیلوگرم ظرفیت تولید این محصول را دارد.
مهندس آدین 09127910460 دفتر مرکزی 02136296553 آدرس سایتaac2016.ir




قیمت : 0
به روز شده در : چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۸
آگهی های ویژه : بورس مصالح ساختمانی