سیلیکات سدیم مایع

سیلیکات سدیم مایع

نام :گروه پارس
تلفن تماس : 09120685235
استان : تهران
آدرس : تهران
بازدید : 1142

کاربرد سیلیکات سدیم در صنایع بتن و فعالیتهای عمرانی

به عنوان اصلاح‌کننده‌ی سختی بتن ( روان ساز ) و افزایش‌دهندة میزان مقاومت در برابر نفوذ آب کاربرد فراوانی دارد.آغشته كردن بتن با سيليكات سديم باعث كاهش خلل و فرج در آن شده و طول عمر آن را افزايش مي‌دهد .
نتايج كاربرد سيليكات‌هاي سديم در مخلوط‌هاي سيمان به شرح زير است: مقاومت سيمان در برابر اسيد و مواد شيميايي ديگر و دماي بالا و تماس با آب، كاربرد راحت، قيمت پايين و عملكرد پيوند شدن قوي با انواع سطوح مي‌باشد.

طبیعت بتن
ماده اصلی پرکننده در یک ترکیب بتنی دانه های سنگی می باشد که ماده چسباننده حاصل از ترکیب آب و سیمان , آنها را به یکدیگر میدوزد.زمانی که اجزاء سیمان هیدراته می شود ویا با آب ترکیب میگردد , آنها تشکیل سیلیکات کلسیم هیدراته را می دهند که این ترکیب همانند یک توده صلب سخت می گردد.

این ترکیب کارا و پیوسته و یکپارچه از آبی بیشتر از مقدار لازم برای هیدراتاسیون سیمان استفاده می گردد. این آب اضافی که برای روانی بتن استفاده می شود ازمنافذ و شیارهای نازک بتن بیرون می آید . با وجود اینکه بتن ظاهرا یک جسم صلب و سخت شده است , ولی یک جسم متخلخل و نفوذ پذیر می باشد . تقلیل دهنده های آب و فوق روان کننده ها به منظور کاهش مقدار آب در مخلوط بتن و افزایش کارایی آن بکار میروند , با این وجود منافذ , سوراخها و مسیر های نفوذی در بتن سالم , باقی می مانند و می توانند آب و مواد شیمیایی مهاجم را به عناصر سازه ای انتقال داده و باعث پوسیدن فولاد سلح کننده و تخریب بتن گردند . که با این وجود بی نقصی سازه به خطر خواهد افتاد.

این تاثیرات مخرب را می توان با استفاده از فناوری ضد آب کردن کریستالی دور کرده و پایایی و دوام ساختار بتنی را بهبود بخشیده و با این وسیله هزینه های نگهداری در دراز مدت را کاهش داد.

• خاصیت چسبندگی بالایی به سیمان می دهد.
• اصلاح کننده سختی بتن و افزاینده استحکام آن
• افزاینده میزان مقاومت در برابر نفوذ آب و کاهنده خلل و فرج سیمان
• افزاینده مقاومت سیمان در برابر اسید و مواد شیمیایی و دمای بالا
• به دلیل زمان گیرش پایین در سیمان اسپری شده کاربرد دارد.
• عملکرد پیوندی شدن قوی با انواع سطوح را به سیمان می دهد.
• میزان آب مصرفی کاهش یافته و طول عمر سیمان افزایش می یابد.
09120685235



قیمت : 0
به روز شده در : يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹
تاریخ درج آگهی : شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸

کلمات مرتبط

آگهی های ویژه : افزودنی های بتن