ضدزنگ طوسی

ضدزنگ طوسی

نام :نانو پوش
تلفن تماس : 04432723344
استان : تهران
آدرس : ارومیه 6کیلومتری جاده شهیدکلانتری شهرک صنعتی فاز1-خیابان بهاران-خیابان 8ام
بازدید : 1257

کد :NPS 630نام محصول :رنگ آستری بر پايه رزين آلكيد و رنگدانه های طوسی (ضد زنگ طوسی)
رنگ آستری بر پایه رزین آلکید و رنگدانه های طوسی ( ضد زنگ طوسی ) نانوپوش با استفاده از بهترين پيگمنتهای ضد خوردگی تهيه گرديده و براي كاربرد در شرايط آب و هوايی معتدل ، جهت حفاظت سطوح آهنی ، تاسيسات ، سازه ها و لوازم خانگی و اداري فلزی در محيطهای ساختمانی و نيمه صنعتی پيشنهاد می شود . زمان خشك شدن ، دوام ، چسبندگی و قدرت پوشانندگی مناسب از مزايای اين محصول می باشد .
http://www.nanopush.netموارد کاربرد :
جهت حفاظت سطوح آهنی ، تاسيسات ، سازه ها و لوازم خانگی و اداری فلزی در محيطهای ساختمانی و نيمه صنعتی

روش و مقدار مصرف :
سطح مورد نظر را از هر گونه زنگ زدگی ، براده و همچنين چربی ، گرد و خاك و آلودگی پاک کرده و تا خشک شدن کامل آن صبر نمائید . پوسته های رنگ های قدیمی بایستی از سطح زدوده شده و سطحی صاف بدست آید . بنا بر ضرورت ، جهت از بین بردن رنگ های قبلی و زنگ زدگی می توان از سنباده يا سند بلاست استفاده نمود .http://www.nanopush.net

1. محتوای ظرف را با مقدار مناسب تینر به تدريج رقیق نموده و بر روی سطح مورد نظر اعمال نمائید . میزان اختلاط تینر به پرايمر بستگی به درجه حرارت محیط ، سطح زیر کار و نیز وسیله رنگ آمیزی دارد . ولي در شرايط معمول رنگ آميزی اين ميزان بر حسب درصد وزنی ، با قلم مو %15-%12 ، با غلتک %12-%10 و با پیستوله %20-%15 می باشد .http://www.nanopush.net

2. اعمال پرايمر در دمای محيط بالای 10 درجه سانتیگراد، دماي سطح 3 درجه بالاتر از نقطه شبنم و رطوبت كمتر از 80 درصد توصيه می شود .

پس از اتمام کار ، دست ها ، ابزار آلات رنگ آمیزی یا مواد ریخته شده بر روی زمین را با تینر شسته و خشک نمایید . در هنگام استفاده از تینر از دستـور العمل های ایمنی کارخانه سازنده پیروی نمائید .



قیمت : 0
به روز شده در : سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸
آگهی های ویژه : رنگ و صنایع وابسته