پوشرنگ روغنی مات آلکیدی

پوشرنگ روغنی مات آلکیدی

نام :نانو پوش
تلفن تماس : 04432723344
استان : تهران
آدرس : ارومیه/شهرک صنعتی فاز یک / خیابان بهاران / خیابان هشتم / سمت چپ ساختمان چهارم
بازدید : 969

کد :NPS 610نام محصول :پوشرنگ روغنی مات آلکیدی
پوشرنگ روغنی مات آلکیدی نانوپوش بر اساس آخرين فرمولاسيون بدست آمده در آزمايشگاههای مجهز تحقيقات و كنترل كيفيت مجتمع کارخانجات چسب و رنگ نانوپوش و با بكارگيری مواد اوليه مرغوب و تجهيزات مدرن صنايع رنگسازی تهيه شده و بر روی سطوح داخل و خارج ساختمان نظير آهن ، گچ ، چوب ، سيمان ، آجر و آردواز بكار برده می شود .

استاندارد ها :خواص، اثرات و مزایا :موارد کاربرد :
رنگ آمیزی روی سطوح داخل و خارج ساختمان نظير آهن ، گچ ، چوب ، سيمان ، آجر و آردواز و …

روش و مقدار مصرف :
سطح مورد نظر را از هرگونه آلودگی ، چربی و پوسته رنگهای قديمی تميز نموده و تا خشک شدن کامل آن صبر نمائید . سپس زيرسازی مناسب از قبيل سنباده زدن، اعمال بتونه و رنگ آستری برروي سطح صورت پذيرد. در صورتیکه سطح شوره زده باشد ، باید حتما با ا ستفاده از برس تمیز گردد . سطوح فلزی می بایستی از هرگونه رنگ زدگی و براده ، عاری گردد .

1. پوشرنگ روغنی مات آلکیدی نانوپوش را با مقدار مناسب تينر رقيق نموده و بر روی سطح اعمال نماييد . میزان اختلاط تینر به پوشرنگ ، بستگی به درجه حرارت محیط ، سطح زیر کار و نیز وسیله رنگ آمیزی دارد . ولی در شرایط نرمال رنگ آمیزی ، میزان اختلاط تینر به پوشرنگ بر حسب درصد وزنی ، با قلم مو %20 – %15 ، با غلتک %15 – %12 و با پیستوله %25 – %20 می باشد .

2. اعمال پوشرنگ در دمای محيط بالای 10 درجه سانتیگراد ، دمای سطح 3 درجه بالاتر از نقطه شبنم و رطوبت كمتر از 80 درصد توصيه می شود .

پس از اتمام کار ، دست ها ، ابزار آلات رنگ آمیزی یا مواد ریخته شده بر روی زمین را با تینر شسته و خشک نمایید . در هنگام استفاده از تینر از دستـور العمل های ایمنی کارخانه سازنده پیروی نمائید .




قیمت : 0
به روز شده در : سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸
آگهی های ویژه : رنگ و صنایع وابسته