فروش اجر قزاقی نما

فروش اجر قزاقی نما

نام :کیمیاکهن
تلفن تماس : 021-28426100
استان : تهران
آدرس : تهران , بلوار مرزداران , خیابان ناهید , مقابل برج نگین , ساختمان 34
بازدید : 1426

از نمونه اجر های قزاقی نمای این شرکت می توان به اجر قزاقی پلاک ، آجر قزاقی نیمه ، آجر قزاقی کامل و آجر قزاقی مربعی ( چهار گوش ) اشاره کرد . این اجر ها خاصیت نانو شدن نیز دارند .
نمونه ای از اجر قزاقی نما ، آجر قزاقی پلاک است که در دو سایز 5.5*20 و 7.5*25 با ضخامت 3 سانتی متر و با بالا ترین کیفیت در شرکت کیمیای کهن تولید می شود که دارای رنگ بندی متنوع و با مرغوب ترین خاک رس که تعداد در هر بسته بندی به ترتیب 36 و 24 عددی در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد .
نقاط قوت آجر قزاقی کیمیا کهن:
کیفیت بالای آجر ،پخت کامل آجر ،عدم وجود شکستگی(آلوئک) و ترک خوردگی ،کم ترین میزان شوره آجر ،امکان ارائه آجر قزاقی نانو
آجر قزاقی نیمه 5.5*20 با ضخامت 5 سانتی متر در رنگ های مختلف زرد ، خاکی ، پوست پیازی ، نارنجی ، قرمز و قرمز اخرایی با مرغوب ترین خاک رس و امکان ارائه این اجر ها به صورت نانو و به درخواست مشتری صورت می پذیرد .
اجر قزاقی کامل در 6 رنگ با طول 20 سانتی متر و عرض 5.5 و 4.5 سانتی متر و ضخامت 5.5 و 4.5 سانتی متر و فرایند تولیدی نفت کوره ، گاز شهر با خاک رس طبیعی بدون شن در شرکت کیمیاکهن تولید می شود و در اختیار مشتری قرار می گیرد
موارد استفاده شده از این اجر ها در ایران : گنبد کاووس ، مسجد جامع اصفهان ، یزد و ... است . اجر های قزاقی به صورت کاملا سنتی و دستی تولید می شود . تنوع رنگ این اجر ها : خاکی ، زرد ، پوست پیازی ، نارنجی ، قرمز و قرمز اخرائی است .



قیمت :
به روز شده در : چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹
تاریخ درج آگهی : چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹
آگهی های ویژه : آجر