آجر قزاقی پلاک رستیک  20x5.5cm

آجر قزاقی پلاک رستیک 20x5.5cm

نام :کیمیاکهن
تلفن تماس : 02128426100
استان : تهران
آدرس : تهران-اتوبان اشرفی اصفهانی-بلوار مرزداران-خیابان ناهید-مقابل برج نگین-ساختمان ۳۴
بازدید : 1548

آجرهای رستیک قزاقی بیشتر برای زیباسازی نماهای سنتی کاربرد دارند و بنابر طرح و نظر معمار استفاده می شوند آجرنسوز پلاک رستیک مخصوص نماهای داخلی و خارجی ساختمان بوده و در کف محوطه سازی نیز کاربرد دارد. شرکت آجر قزاقی کیمیاکهن افتخار دارد تا جدید ترین محصولات نما را به دوست داران و هنرمندان معماری روز دنیا ارائه دهد.
سبک طراحی به روش قدیمی و الهام گرفته از طبیعت را سبک دکوراسیون روستیک می نامند . این سبک در تلاش است که طبیعت دور مانده از بشر را به زندگی ماشینی او بازگرداند ، به همین دلیل است که ساختار اولیه این سبک بر اساس استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک بنا شده است. آجر رستیک یکی از مشتقات آجر است که امروزه در ساختمان ها و ساخت و ساز کاربرد فراوانی دارد. اگرچه آجر تنها مصالحی است که در ذهن هر ایرانی نماد بنا محسوب می شود . اما بامطالعه و بررسی در تاریخ معماری ایران درمی یابیم در دوران مختلف این مصالح پرکاربرد و با قدمت ازلحاظ ساختاری با توجه به فرهنگ بیشترین دگرگونی ها در ساختار از لحاظ فرم و اندازه و رنگ را داشته اند.
استفاده از آجر پلاک به عنوان نما سازی داخلی ساختمان و همچنین نماسازی بیرونی ساختمان ، به دلیل ظرافت کار ، زیبایی بیشتر و هزینه پایین نسبت به دیگر مصالح ساختمانی مورد استفاده برای نما سازی ساختمان ، کاربرد بسیاری پیدا کرده است.
آجر قزاقی در سه سايز پلاك . نيمه . كامل و با ضخامت آجر پلاك 3/5 سانت نيمه 5/5 سانت كامل 10 سانت تولید شده و توسط گروه تولیدی آجر کیمیا کهن در بازار ایران ارائه می شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
021-28426100
آدرس سایت:
www.kimiakohan.com



قیمت :
به روز شده در : چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
تاریخ درج آگهی : چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
آگهی های ویژه : آجر