فروش انواع ضد یخ مایع بتن مسلح , ضدیخ و زودگیر ملات پودری

فروش انواع ضد یخ مایع بتن مسلح , ضدیخ و زودگیر ملات پودری

نام :گروه مهندسی بتن آزما
تلفن تماس : 09122782379
استان : تهران
آدرس :
بازدید : 2300

تولید و فروش انواع ضد یخ مایع بتن مسلح ، ضدیخ بتن و زودگیر شاتکریت پودری و ضدیخ های مایع بتون و ملات جهت دریافت لیست قیمت شرکت های فروشنده و خدمات ساختمانی همکار تماس بگیرید. ضد یخ بتن یکی از افزودنی های زودگیرکننده بتن ، ملات ماسه سیمان و بتن غیر مسلح به عنوان شتاب‌دهنده واکنش هیدراسیون است که برای ساخت سازه های بتنی و اجرای ملات های سیمانی در هوای سرد و یخبندان کاربرد دارد.

مزایای ضد یخ بتن
استفاده از ضدیخ ها باعث پیوستگی اجرای بتن در هوای سرد با رعایت استاندارد های موجود و مقاومت کافی می گردد. اگر بتن یخ بزند 50 درصد مقاومت خود را از دست می دهد. در صورت تکرار سیکل یخ زدگی احتمال تخریب بتن نیز وجود دارد. ضد یخ یک عامل تعدیل کننده اثرات مخرب شرایط جوی بر بتن می باشد. ضد یخ ها با کاهش نسبی دمای انجماد آب متناسب با میزان آب در بتن و نقش تسریع کنندگی گیرش در بتن در دمای زیر صفر درجه دارد. بتنی که از یخ زدگی محافظت گردد تا مقاومت فشاری 5 مگاپاسکال کسب کند دیگر بدلیل قرار گرفتن در معرض یخ زدگی دچار مشکل نمی‌شود. استفاده از ضد یخ ما را در رسیدن به این شرایط در اسرع وقت کمک می کند و از دیگر مزایای انواع ضدیخ بتن و ملات می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
کاهش دوره مورد نیاز برای عمل آوری و محافظت از بتن
کاهش هزینه
افزایش سرعت ساخت و ساز

معایب ضد یخ بتن
به علت تغییر میزان استاندارد نسبت آب به سیمان تغییر در مقاومت نهایی بتن خواهیم داشت. از دیگر مشکلات رایج ضدیخ ها استفاده نوع نامناسب ضدیخ و نهایتا خوردگی میلگرد بدلیل رساندن یون کلرید به نزدیکی محدوده آرماتور است .

مقدار مصرف ضد یخ در بتن
لازم است بر اساس آزمون های انجام شده محدوده مصرف ماده افزودنی بر حسب درصد وزنی سیمان توسط تولید کننده ارایه گردد. در آزمایش افزودنی ها آزمایش هایی نظیر تاثیر بر زمان گیرش، کارآیی و مشخصات مکانیکی مطابق با مجموعه استانداردهای ملی ایران تحت شماره 2930 انجام می گیرد. معمولا برای عیار سیمان 400 در یک متر مکعب بتن 2 کیلو گرم ضد یخ می ریزیم.
بیشینه مقدار استفاده از ضدیخ برای رسیدن به مقاومت نهایی لازم در آیین نامه ها 5 درصد وزنی بتن توصیه گردیده است.

لیست قیمت ضد یخ بتن
نوع محصول بسته بندی قیمت
ضد یخ بتن مایع AG Antifreeze R گالن 20 کیلوگرمی تماس بگیرید
ضد یخ ملات مایع AG Antifreeze C گالن 20 کیلوگرمی تماس بگیرید

نکته: بدلیل نوسانات قیمت و جهت کسب اطلاعات فنی بیشتر با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس: 09362782379 - 02177452062
وب سایت: www.aegroup.ir



قیمت :
به روز شده در : شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲
تاریخ درج آگهی : دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰
آگهی های ویژه : افزودنی های بتن