منبع تحت فشار24 لیتر  تکنیک پمپ

منبع تحت فشار24 لیتر تکنیک پمپ

نام :تکنیک
تلفن تماس : 09126486473
استان : تهران
آدرس : تهران
بازدید : 178

تکنیک پمپ تولید کننده منبع های تحت فشار تکنیک 24 لیتر جداره ضخیم و تیوپ سفا ایتالیا از تولید به مصرف مخزن پمپ آب، ابتدا لازم است انواع مخزن پمپ آب را معرفی کنیم. مخزن پمپ آب به دو دسته تیوپ‌دار و بدون تیوپ (یا دیافراگمی) تقسیم می‌شود. ولی در اصطلاح عموم به هر دو دسته تیوپی و بدون تیوپ، منبع دیافراگمی گفته می‌شود. ( در ادامه هر دو دسته را به تفصیل معرفی می‌کنیم)

درون تمام منبع‌های تحت فشار یک تیوپ با کیفیت ( یا دیافراگم) وجود دارد و در طرف دیگر تیوپ، هوای فشرده وجود دارد. روش کار مخزن پمپ آب به این صورت است که با روشن شدن پمپ، آب وارد تیوپ یا قسمت پایین دیافراگم مخزن دیافراگمی می‌شود. با پر شدن آنها، فشار هوای فشرده‌شده اطراف تیوپ یا بالای دیافراگم، باعث ایجاد فشار در سیستم می‌گردد. که باعث می‌شود آب با فشار مناسب به داخل لوله‌های آبرسانی هدایت شود.

تا زمانی که میزان آب ذخیره شده در منبع تحت فشار تماماً مورد استفاده قرار نگیرد، پمپ آب روشن نمی‌شود. ولی زمانی که حجم آب مخزن تحت فشار به صفر برسد، پمپ آب دوباره روشن شده و بر اساس ظرفیت منبع تحت فشار، آب را برای استفاده مجدد درون منبع تحت فشار ذخیره می‌کند.



قیمت : 400000
به روز شده در : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲
تاریخ درج آگهی : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲
آگهی های ویژه : لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان