دیوار سبز xps

دیوار سبز xps

نام :ایزدی
تلفن تماس : 09123135447
استان : اصفهان
آدرس : اصفهان، باغ دریاچه، پلاک207، واحد4
بازدید : 49145

دیوار سبز XPS
اقتصادی ترین دیوار در صنعت ساخت و ساز
صفحات XPS متشکل از ساختار ماده پتروشیمی GPPS می باشد که دارای بافت تودرتو و به هم فشرده و خالی از حفره می باشد که به صورت تزریقی و به روش صنعتی همراه با ذوب این ماده در فشار بالا تولید می شوداین محصول مزایای زیادی نسبت به سایر محصولات مشابه دارد از جمله مقاومت بالا در برابر نفوذ رطوبت ،مقاومت فشاری بالا،عدم امکان جذب آب بصورت موئینگی ،ضریب انتقال حرارت ناچیز، عدم انتشار گازهای سمی هنگام آتش سوزی از دیگر ویژگی های این محصول می باشد. بطوریکه در حال حاظر جایگزین برتری برای این محصول وجود ندارد.
- دیوارهای سبز متشکل از قاب های فولادی (گالوانیزه) سبک ساخته شده با مقاطع H-U و یا L مهار شده در زیر سقف و روی کف متصل متصل به تیرک های U یا H شکل می باشد.که صفحات فشرده XPS را محاط کرده و به صورت کامل از طرفین مهار شده بر روی کف و سقف می باشد که حداکثر در فواصل 60 سانتی متری دارای ستون های گالوانیزه H می باشد.
- درحال ساخت وساز سنتی روی این دیوارها با پوشش هایی از گچ برگ،سیمان برگ ویا انواع مشابه پوشش داده میشود.
در ساخت و ساز سنتی روی این دیوارها قابلیت اجرا سایر پوشش های سنتی وجود دارد مانند: سفید کاری، نصب کاشی، سنگ، سیمان کاری و انواع مشابه پوشش های سنتی.
این دیوارها دارای تمام ویژه گیهای استاندارد دیوارهای حایل و دیوار های جداگانه داخلی را دارد.
در این دیوار اجرا عملیات تأسیساتی با سرعت بیش از دو برابر دیوار های عادی انجام می شود.


مزایای دیوارهای سبز:
1. به علت سرعت بالای تولیدی ونصب، زمان اجرای پروژه کمتر شده در نتیجه سربار پروژه کاهش پیدا کرده و همچنین پروژه زودتر به بهره برداری می رشد.
2. ضخامت دیوارهای سبز نسبت به دیوارهای دیگر کمتر بوده(تقریبا نصف) در نتیجه فضای داخلی بیشتر بوده بطوریکه در بعضی نقاط شهری (شمال تهران) سود حاصله،هزینه دیوار را به صفر می رساند.
3. در دیوارهای سبز آهن نعلدار گاهی بالای درب و پنجره ها حذف می گردد.
4. در دیوارهای سبز قاب فلزی دور پنجره ها حذف می گردد.
5. حذف نخاله و همچنین نتیجه نهایی و دیوارهای نصب شده معیار محاسبه خواهد بود، که این خود هزینه مصرفی مواد حاصله از نخاله را کاهش می دهد.
6. کارفرما تنها نقش نظارت عالیه را بر عهده داشته و هیچگونه هزینه ای برای پیاده کردن نقشه ها پرداخت نخواهد کرد و این امر برعهده گروه نصب خواهد بود.
7. هرگاه گروه سازنده وزن کم و دیوارهای سبز را در طراحی سازه اعمال نماید، نتیجه حاصل نسبت به سایر دیوارها، کاهش در وزن سازه بوده که با در نظر گرفتن کاهش هزینه حاصله قیمت دیوارهای سبز تقریباٌ مجانی خواهد شد.

اصفهان، باغ دریاچه، پلاک207، واحد4
کارشناس فروش:5447-313-0912 مهناز ایزدی



قیمت :
به روز شده در : پنحشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۱
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱