بتن سبک پرلکس

بتن سبک پرلکس

نام :سید مرتضی محسنی پور
تلفن تماس : 09124803211
استان : تهران
آدرس : تهران- جاده مخصوص کرج- کیلومتر 12- شهرک دانشگاه تهران-فاز 3- روبروی مسجد- پارکینگ32
بازدید : 92960

فروش مستقیم از کارخانه بلوک بتنی پرلکس در ابعاد 60×25 با ضخامت 10 و 15
بتن سبک پرلکس(perelex lightweight concrete) تنها محصول بلوک بتنی سبک با فاق و زبانه می باشد که در کشور تولید می گردد. مشخصات فنی این بلوک به شرح ذیل می باشد :
- بلوک های سبک پرلکس در ابعاد استاندارد به طول ۶۰ و ارتفاع ۲۵ سانتیمتر و در ضخامت های ۱۰ ، ۱۵ و ۲۰ سانتیمتر با فاق و زبانه و در چگالی متوسط kg/m3 700 تولید می شوند ، به گونه ای که به طور مثال بلوک با ضخامت ۱۰ سانتیمتر ، ۱۰٫۵ کیلوگرم و بلوک با ضخامت ۱۵ سانتیمتر ، حدود ۱۶ کیلوگرم وزن دارد. برا ی چینش یک متر مربع دیوار به کمتر از۷ عدد از این بلوک نیاز است
- پرلکس تنها بلوک بتنی سبک در کشور است که با استفاده از قالب تولید می شود و لذا ضمن برخورداری از فاق و زبانه ، بدون اعوجاج و با دقت ابعادی بسیار بالا می باشد.
- مهمترین مواد به کار رفته در این بلوک ها شامل سیمان ، ماسه سیلیسی یا بادی ، فوم مایع و مواد حباب ساز ، الیاف پلی پروپیلن و آب می باشند.
- مقاومت فشاری پرلکس بیش از kg/cm2 20 است
- ضریب هدایت حرارتی متوسط حدود w/m.k 0.15 باعث گردیده است تا استفاده از این محصول در ضخامت های متعارف در دیوارهای جداکننده داخلی و محیطی بتواند به خوبی نیاز مبحث ۱۹ را تامین نماید.
- جذب صوت بالای این بلوک ها کاربردهای آکوستیکی را برای آن بسیار مطلوب نموده است.
- امکان ترک خوردگی و ریزش در اثر ضربه و زلزله در این نوع بتن با دارا بودن الیاف پلی پروپیلن کاهش می یابد. این مشخصه در بتن های گازی (هبلکس یا سیپورکس ) وجود ندارد.
- تخلخل موجود در این نوع بتن به صورت تخلخل بسته بوده و لذا جذب آب آن نسبتاً پایین و مقاوم به رطوبت می باشد.
- مکانیزم خردایش و رفتار انفجار گونه بتن معمولی در برابر حریق و آتش سوزی طولانی بر اساس فشار داخلی ناشی از خروج گازها و به ویژه بخار آب داخلی بتن است. بر این اساس این پدیده تخریب در بتن های دنس با مقاومت های بالا بیشتر است، زیرا امکان خروج این گازها تقلیل یافته است . در ساختار پرلکس با توجه به وجود تخلخل و امکان خروج گازها ، تخریب یا صورت نمی گیرد و یا به تاخیر می افتد. وجود الیاف پلی پروپیلن و ذوب شدن آنها در اثر حرارت بالا باعث ارتقاء این خاصیت می گردد.
- پرلکس دارای جذب آب حدود ۱۰ درصد است و این باعث می گردد تا امکان انجام عملیات سیمان کاری و یا نصب سنگ نما و کاشی روی آنها به خوبی صورت گیرد.
مزایای اقتصادی
- اگرچه قیمت تمام شده خرید مصالح بلوک های سبک پرلکس در مقابل سفال تا حدی بالاتر است، اما با در نظر گرفتن هزینه ملات و دستمزد ، قیمت تمام شده به ازاء هر متر مربع دیوار در ازای نتایج حاصله اقتصادی خواهد بود
- با توجه به این که این بلوک ها ماهیتاً از جنس بتن معمولی تهیه شده اند ، برای نصب آنها می توان از ملات های سیمانی معمولی و یا ملات مخصوص این نوع بلوک ها که از طرف فروشنده قابل تامین خواهد بود استفاده نمود. چون ضخامت ملات مورد نظر نازک و در حدود ۵ میلیمتر است. دقت ابعادی بالا در این بلوک ها باعث گردیده است تا ملات مصرفی در حد چسب کاری بوده و همچنین صافی و ترازی بالایی از نظر سطحی ایجاد گردد تا بتوان با استفاده از اندود نازک ، عملیات پایانی را انجام داد. در مواردی که تیغه بندی مورد اجرا به دور از آب و رطوبت باشد ، می توان از ملات گچ نیز برای اجرا استفاده نمود.
- تعداد بلوک مصرفی برای هر متر مربع کمتر از ۷ عدد می باشد
(۰٫۶*۰٫۲۵)/۱= ۶٫۶۶ عدد بلوک
ابعاد هر بلوک ضخامت ۱۰ سانتیمتر : ۶۰cmx25cmx10cm
حجم هر بلوک ضخامت ۱۰ سانتیمتر : ۰٫۶mx0.25mx0.1m=0.015m3
تعداد بلوک ضخامت ۱۰ سانتیمتردر هر متر مکعب : ۶۶٫۶۶ عدد بلوک = ۱/۰٫۰۱۵
ابعاد هر بلوک ضخامت ۱۵ سانتیمتر : ۶۰cmx25cmx15cm
حجم هر بلوک ضخامت ۱۵ سانتیمتر : ۰٫۶mx0.25mx0.15m=0.0225m3
تعداد بلوک ضخامت ۱۵ سانتیمتردر هر متر مکعب : ۴۴٫۴۴ عدد بلوک = ۱/۰٫۲۲۵
ابعاد هر بلوک ضخامت ۲۰ سانتیمتر : ۶۰cmx25cmx20cm
حجم هر بلوک ضخامت ۲۰ سانتیمتر : ۰٫۶mx0.25mx0.2m=0.03m3
تعداد بلوک ضخامت ۲۰ سانتیمتردر هر متر مکعب : ۳۳٫۳۳ عدد بلوک = ۱/۰٫۰۳
فروش مستقیم از کارخانه بلوک پرلکس (سبک بتنی ) زیر قیمت بازار
با ما تماس بگیرید. مدیریت: محسنی پور 09124803211
در صورت شلوغی خط تماس لطفا از ساعت 15:00 تا 23 شب تماس بگیرید تا دقیقتر پاسخگوی شما و ثبت سفارش شما مشتری محترم باشیم.



قیمت : ارزان
به روز شده در : جمعه ۱ شهريور ۱۳۹۲
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۲