فروشگاه سنگ صدف

فروشگاه سنگ صدف

نام :شجاعی - میرزایی
تلفن تماس : 55301493 - 09124459755
استان : تهران
آدرس : تهران - خيابان فدائيان اسلام - چهار راه بعثت - بازار مركزي سنگ تهران - پلاك 27 - سنگ صدف
بازدید : 88228

ارائه انواع سنگ های ساختمانی (سنگ های نما ، پله ، کف و ...)
سنگ تراورتن ، سنگ گرانیت ، سنگ مرمریت ، سنگ چینی و انواع سنگ های خارجی
سنگ های ساختمانی برای پروژه های گوناگون با توجه به سلیقه و نیاز مصرف کننده انتخاب می شوند.
سنگ های مورد استفاده با توجه به نوع کاربرد دارای کیفیت های متفاوت و به طبع قیمت های گوناگون هستند.
سنگ تراورتن : این سنگ ها به خاطر مواد تشکیل دهنده آن ها بسیار در برابر آفتاب ، باران و برف مقاوم است و اکثراً نمای ساختمان ها که در معرض این گونه مواد قرار دارند با این سنگ پوشانده می شوند.
همچنین سوراخ های موجود در این سنگ باعث می شود که بسار محکم به بدنه ساختمان چسبیده شود.
تنوع این سنگ در رنگ و طرح بسیار گسترده می باشد و برای ایجاد نمایی زیبا بسیار مناسب است.
رنگ های این سنگ شامل سفید ، کرم ، شکلاتی ، قرمز ، زرد ، مشکی و...
می باشد و هرکدام از این ها میتواند به صورت موج دار ویا بی موج بریده شوند.
سنگ مرمریت : این سنگ نیز تنوع زیادی دارد و در رنگ های روشن تا تیره به دسته های مختلفی تقسیم می شوند.طرح های روی این سنگ به صورت موج های عمودی پیچ دارو رنگی می باشد. این سنگ ها دارای قیمت مناسبی هستند و گزینه های بسیار مناسبی برای استفاده در پارکینگ ، راه پله ، پله ، کف و کلاً فضاهای داخلی ساختمان هستند ولی به دلیل عدم مقاومت کافی در برابر آب برای کار در فضای آزاد مناسب نیستند.اما استفاده از آن ها در فضای داخلی کاملاً معمول می باشد و هیچگونه مشکلی ندارد.
سنگ گرانیت : این سنگ که مدتی به شدت برای استفاده در ساختمان بورس بود نیز سنگی بسیار مقاوم است و تنوع رنگی گوناگونی دارد.این سنگ ذاتاً مقداری تیره تر از سنگ های تراورتن و مرمریت می باشد.

سنگ تراورتن :
تراورتن از ته نشين شدن مواد بر اثر آب داغ يا آب سرد در غارها ا يجاد شده است . كه شامل استالا كتيت و استالا گميت مي باشد. در حال حاضر 52 معدن فعال تراورتن در كشور موجود می باشد و معادن فعال تحت پوشش انجمن صاحبان معادن سنگ 24 معدن است . تراورتن سنگي كلسيم دار مي باشد . ازنظر رنگ ازسفيد تا خاكستري ، نقره اي ، زرد ، قرمز، قهوه اي تيره موجود مي باشد. سطح تراورتن مناسب جهت بتونه و پر نمودن ،پوليش و آنتيك نمودن مي باشد. در عين حال در شرايط آب و هوائي گرم مي توان جهت مصارف خارجي نيزاز آن استفاده نمود . (عمران 118)

سنگ گرانیت :
بيشتر گرانيت ها سخت و چگال هستند و به اين ترتيب جزو مصالح بادوام ساختماني قرار مي گيرند. در برابر نفوذ آب و اثر ضربه مقاومند و محيط هاي صنعتي را به خوبي تحمل مي نمايند. ظاهر گرانيت متأثر از كار انجام شده برروي سطح نهايي آن است كه ممكن است چكشي ،كلنگي، تيشه اي يا صيقلي باشد. بهترين نماي سنگ گرانيت حالت صيقلي آن است كه زيبايي رنگ و انعكاس كريستال هاي آن را نمايش مي دهد. سطح گرانيت بر اثر حرارت و تفاوت ضريب انبساط و انقباض بين اجزاي كريستالي مختلف آن به صورت سوخته در مي آيد. استفاده تلفيقي از گرانيت صيقلي و سوخته در ساختمان به علت تضاد، زيبايي جالبي پديد مي آورد .سنگ گرانيت به علت هزينه سنگين استخراج، برش و صيقل، نسبتاًگران است به همين دليل بيشتر در نماي ساختمان هاي مهم به كار برده مي شود. از اين سنگ براي كف سازي ، پياده روسازي و راه سازي نيز استفاده مي گردد.(عمران118)

سنگ مرمریت :
نوعي سنگ آهك دگرگون شده است كه رنگ هايي بسيار متنوع دارد. مقاومت اين سنگ در برابر هوازدگي،گازها وبارانهاي اسيدي كم است. به همين جهت اين سنگ را در نماي داخلي ساختمانها به كار ميبرند.(عمران 118)



قیمت : توافقی
به روز شده در : چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸
تاریخ درج آگهی : شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
سنگ تراورتن عباس اباد
سنگ تراورتن عباس اباد
...
بیگدلی - تلفن : 09135001128 ...
02/12/08 مصالح ساختمانی، استان : ، شهر :
آگهی های ویژه : سنگ ساختمانی