ملات آماده خشک

ملات آماده خشک

نام :ملکی
تلفن تماس : 04132424410
استان : آذربايجان شرقى
آدرس : کیلومتر 7 جاده تبریز مرند و جاده آذرشهر بالاتر از نیروگاه حرارتی
بازدید : 21743

شرکت ایزولاین طراح و سازنده ایستگاه های مرکزی بتن (بچینگ پلانت) در ظرفیت های مختلف, بچینگ پلانت موبایل,بچینگ پلانت پرتابل, بچینگ پلانت دو سیستم ,انواع تجهیزات صنعتی و معدنی ,اولین و بزرگترین طراح و مجری تولید ملات های آماده ی خشک.
ملاتهاي آماده مخلوطي است از مصالح ساختماني مختلف كه بصورت كاملا خشك و با نسبت بسيار دقيق در كارخانه، توليد و متناسب با مورد مصرف آن بصورت بسته هاي پاكتي، پلاستيكي و با فلّه قابل حمل در سيلوهاي مخصوص به محل استفاده حمل و در هنگام مصرف فقط آب به آن افزوده ميگردد. اين نوع ملات ها عمر نگهداري بالائي دارند كه عرضه آنها را سهولت مي بخشد و با توجه به مزاياي آن استفاده روز افزون داشته است.
شركت ايزولاين بعنوان اولين و تنها طراح و مجري كارخانجات توليد ملاتهاي آماده كشور پس از مطالعه و بررسي چندين ساله اقدام به انتقال و بومي سازي دانش فني بر اساس شرايط اقليمي و جغرافيائي منطقه نموده است. در طرح هاي اروپائي با توجه به محدوديت فضا چيدمان خطوط توليد بصورت عمودي بوده كه مستلزم اجراء يك سازه بسيار مستحكم و پر هزينه مي باشد و بدليل استقرار سيلوهاي مصالح و سيمان و افزودنيها در فوقاني ترين قسمت خطوط توليد ساخت اين سازه را اجتناب ناپذير مي نمايد. در طرح اين شركت به منظور حل اين مشكل و سهولت تغذيه، راهبري، تعمير و نگهداري تجهيزات خط توليد بر روي يك سطح گسترده شده است و با عنايت به شرايط عمومي كارگاههاي كشور، ماشين آلات بگونه اي طراحي و ساخت ميگردند كه از ضرايب اطمينان بالايي از نقطه نظر مقاومت مكانيكي برخوردار بوده و بدون نياز به نگهداري و سرويس ويژه در حد مطلوبي به كار خود ادامه دهند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ما www.isoline-co.com مراجعه نمایید یا با ما به شماره های 041-32424410
041-32424859
041-32457222
041-32457223 تماس حاصل نمایید



قیمت :
به روز شده در : سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
تاریخ درج آگهی : دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
آگهی های ویژه : بتن آماده