ايزوفلكس عايق سفيد مكرر

ايزوفلكس عايق سفيد مكرر

نام :صفاريان
تلفن تماس : 88060127 - 88053105
استان : تهران
آدرس : تهران خ يوسف آباد خ 64 پ 23
بازدید : 16346

يكي از دستاوردهاي نوين شركت مواد مهندسي مكرر، عايق حرارتي و رطوبتي ايزوفلكس مي باشدكه با ويژگي هاي برتر نسبت به ساير محصولات ايزولاسيون ، توليد مي گردد.

عايق حرارتي و رطوبتي ايزوفلكس ، داراي خواص انعطاف پذيري بالا و مقاومت عالي در مقابل عوامل جوي واشعه خورشيد مي باشد.
ايزوفلكس با استفاده از روش هاي آسان و سريع قابل اجرا بوده و به صورت تك جزئي آماده مصرف مي باشد.
عايق حرارتي و رطوبتي ايزوفلكس داراي مزيت هاي برجسته اي نسبت به ساير محصولات ايزولاسيون پايه قيري مي باشد.
اين مزيت ها عبارتند از:
- برخلاف عايق هاي قيري كه داراي بو و سميت بوده و احتمال آتش گيري در آن ها وجود دارد ، عايق ايزوفلكس به دليل عدم استفاده از مواد آتش زا و حلال ، غير قابل اشتعال ، كاملاً بهداشتي و بدون بو مي باشد وبر همين اساس امكان استفاه از آن در منازل ، مدارس، رستوران ها ، ورزشگاه ها، فروشگاه ها ، پادگان ها و ساير اماكن عمومي به راحتي وجود دارد.
- عايق هاي قيري ، سيستم يك پارچه ايجاد نمي كنند و اغلب در محل هاي اورلب و درز ، چسبندگي خوبي نداشته و همين امر باعث نفوذ رطوبت به سطوح زيرين بنا مي شود . در حالي كه عايق حرارتي و رطوبتي ايزوفلكس به صورت پوششي يك پارچه و بدون درز اجرا مي گردد و با چسبندگي عالي به انواع سطوح بتوني ، سيماني ، ايزوگام، آسفالت و فلزي ، از نفوذ رطوبت به لايه هاي زيرين ، جلوگيري مي نمايد.
- عايق هاي قيري تحمل تغييرات شديد دمايي را ندارند در حالي كه ايزوفلكس در دماهاي بالا و پايين مقاوم بوده، خواص الاستيكي آن كاهش نيافته، ترك نمي خورد و سوراخ يا پاره نمي گردد.
- عايق حرارتي و رطوبتي ايزوفلكس به صورت مايع و يك جزئي بوده و به آساني قابل اجرا مي باشد.
- ايزوفلكس داراي مقاومت جوي عالي مي باشد، در صورتيكه عايق هاي قيري اين ويژگي را نداشته و توسط اشعه خورشيد تخريب مي گردند.
به منظور جلوگيري از تخريب عايق هاي قيري مي توان از عايق ايزوفلكس به عنوان لايه نهايي و محافظتي بر روي آن ها استفاده نمود.
- ايزوفلكس وزن كمتري نسبت به ساير محصولات ايزولاسيون دارد و اين امر باعث سبك شدن سازه مي گردد.
http://baam.ir



قیمت :
به روز شده در : يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲
آگهی های ویژه : عایق رطوبتی, ایزوگام, قیرگونی